کدخبر :275866 پرینت
12 دی 1401 - 13:39

اضافه شدن گزینه به روز در صورتحساب‌های تلفن‌ ثابت

بر اساس اعلام شرکت مخابرات ایران، در راستای رضایت‌مندی مشتریان گزینه به روز در صورتحساب تلفن ثابت لحاظ شده است تا مشتریان اگر به هر دلیلی نتوانستند قبض پایان دوره خود را پرداخت نمایند و تلفن آنان قطع شده با پرداخت از طریق سامانه ۲۰۰۰ یا پرتال این شرکت و کد دستوری#۲۰۲۰* وصل آنی آنها صورت گیرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مشتریان تلفن ثابت که به دلیل اتمام اعتبار، تلفن آنها قطع شده است برای وصل آنی تلفن باید صورتحساب به روز خود را تنها از طریق سامانه ۲۰۰۰ یا پرتال این شرکت و کد دستوری#۲۰۲۰* پرداخت نمایند.

با توجه به اینکه صورت‌حساب تلفن ثابت در دوره‌های یک ماهه صادر می‌شود، ضروری است برای جلوگیری از یک‌طرفه شدن خطوط تلفن، مبالغ صورتحساب به‌صورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیین‌شده پرداخت شود.

این خبر با تاکید بر پرداخت به روز برای جلوگیری از قطع تلفن در تشریح آیتم های نوع پرداخت می افزاید: قبض "به روز" شامل مبلغ صورتحساب مشترک تا زمان دریافت قبض می باشد و برای مشتریانی است که با توجه به پرداخت پایان دوره اعتبارکافی ندارند و تلفن آنان قطع می شود. قبض میان دوره کل هزینه کارکرد تلفن ثابت را تا لحظه استعلام شامل می‌شود.

این خبر می افزاید: مشتریان شرکت مخابرات ایران می‌توانند برای دریافت صورت‌حساب " به‌روز "، میان‌دوره و پایان‌دوره تلفن ثابت خود به نشانی tci.ir مراجعه کرده و در قسمت مخابرات من ثبت‌نام کنند. با توجه به اینکه صورت‌حساب تلفن ثابت در دوره‌های یک ماهه صادر می‌شود، ضروری است برای جلوگیری از یک‌طرفه شدن خطوط تلفن، مبالغ صورتحساب به‌صورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیین‌شده از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و یا سایت شرکت مخابرات ایران و یا همچنین از طریق تلفن همراه با کد دستوری#۲۰۲۰* پرداخت شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.