ایجاد سهولت بیشتر در ارتباط با سامانه ۱۱۸ برای خارج از استان محل سکونت
به منظور بهبود وضعیت و ایجاد سهولت بیشتر در خدمترسانی به مشتریان با هدف حفظ ارتباط مستمر در سامانه پاسخگویی ۱۱۸، از این پس ارتباط خارج از استان محل سکونت با سامانه مزبور با فرایند سادهتری برای تمام مخاطبان و مشتریان در سراسر کشور انجام میشود.
متن خبر
به گزارش سیتنا، در راستای همسویی با سیاست های تعیین شده شرکت مخابرات ایران برای مشتری مداری هر چه بیشتر، مشتریان برای ارتباط با سامانه 118 در مناطق و استان های خارج از محل سکونت خود، میتوانند صرفا با تماس با پیش شماره استان موردنظر و شماره ۱۱۸، اطلاعات مورد نظر خود را از طریق این سامانه دریافت کنند.
بر این اساس مشتریان می توانند از این طریق با توجه به محل سکونت خود، صرفا با شماره گیری کد استان مربوطه به همراه شماره ۱۱۸ با این سامانه ارتباط برقرار کرده و خدمت لازم را دریافت کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید