کدخبر :275310 پرینت
27 آذر 1401 - 12:10

پیوستن سازمان مناطق آزاد به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: با توجه به شرایط خاص و حجم بالای خدمات سازمان مناطق آزاد، تجاری و صنعتی، ارائه خدمات مورد نظر و در قالب پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، گام مهمی در تسریع خدمات یاد شده به متقاضیان محسوب می گردد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عیسی زارع‌پور، در پستی در یکی از پیام رسان های داخلی، آورده است:

سازمان مناطق آزاد، تجاری و صنعتی یکی دیگر از سازمان‌هایی است که به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند پیوسته است. با توجه به شرایط خاص و حجم بالای خدمات این سازمان ارائه خدمات مورد نظر و در قالب پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گام مهمی در تسریع خدمات یاد شده به متقاضیان محسوب می گردد.

هموطنان عزیز از این پس می توانند با مراجعه به آدرس my.gov.ir خدماتی مانند صدور/تمدید/اصلاح/انتقال/ تعلیق جواز تأسیس واحد صنعتی، صدور/تمدید/اصلاح/انتقال/تعلیق پروانه بهره‌برداری واحد صنعتی، صدور/تمدید/اصلاح/انتقال/ تعلیق جواز تاسیس واحد صنعتی، استخراج رمز ارز، درخواست صدور کارت صنعتگر، درخواست ثبت شرکت برای شهروندان ایرانی و همچنین اتباع خارجی، صدور پروانه بهره‌برداری اقامتگاه بومگردی و خانه مسافر، صدور مجوز برگزاری نمایشگاه فرهنگی و هنری، درخواست واردات قطعات و ماشین آلات خط تولید، درخواست ثبت وادارت کالای همراه مسافر و ... را در قالب پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند دریافت نمایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.