افزایش روند سوددهی شرکت مخابرات با خدمات ارزش افزوده و دیجیتال
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، گفت: در شرکت مخابرات ایران امکان کسب درآمد وجود دارد، به شرطی که خلاءهای درآمدی شناسایی شده و در آن بخش ها بهینه سازی شود و در همین راستا برنامه های دیگری در دست تهیه و بررسی است تا روند سوددهی شرکت با فعالیت های خدمات ارزش افزوده و خدمات دیجیتال افزایش یابد.
به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر داوود زارعیان با تشکر از همکاری تمام مناطق مخابراتی و ایجاد همگرایی بین حوزه ستادی و مناطق اظهار داشت: در شرکت مخابرات ایران امکان کسب درآمد مورد نظر وجود دارد به شرطی که خلاءهای درآمدی شناسایی شده و در آن بخش ها بهینه سازی شود.
وی، گفت: در سال ۹۹ ، یک میلیون و چهارصد هزار ADSL دایر شد که رشد درآمدی ۱۷ درصدی را به دنبال داشت در حالی که در سال ۱۴۰۱، علی رغم عدم افزایش تعداد واگذاری، با افزایش کیفیت و سرعت اینترنت و افزایش مصرف، رشد درآمدی ۲۸ درصدی حاصل شده است.
زارعیان گفت: این موضوع با تغییر سبد مشتریان کم صرفه و افزایش مصرف ایجاد شده است و با مدیریت آرپوی مشتریان به این مهم واقف شده ایم.
وی با تشریح اقدامات ۱۱۸ خاطرنشان کرد: یکپارچه سازی شیفت شب در ۲۳ استان با استان های، افزایش تعداد و هزینه ثبت مشاغل و ایجاد طرح جدیدی به عنوان ثبت شماره همراه ، موجب سوددهی بخش ۱۱۸، علی رغم کاهش نیروی انسانی آن شده است.
وی افزود: برنامه های دیگری در دست تهیه و بررسی است تا روند سوددهی شرکت با فعالیت های خدمات ارزش افزوده و خدمات دیجیتال افزایش یابد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید