کدخبر :272460 پرینت
27 شهریور 1401 - 12:15

زائران پیاده امام رضا (ع) بیمه می‌شوند

سخنگوی جمعیت زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: همه زائران پیاده امام رضا (ع) می‌توانند از بیمه بهره‌مند شوند، کافی است هر زائر با پرداخت مبلغ ۵۰ هزار ریال، در تارنمای زائرین هشت به نشانی https://zaerin8.com/ ثبت‌نام کند و تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، حسین رضایی افزود: همه زائران پیاده ویژه دهه آخر صفر در مشهد مقدس می‌توانند از بیمه بهره‌مند شوند.

سخنگوی جمعیت زائران پیاده امام رضا (ع) اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده با بیمه مرکزی همه زائران پیاده از مبدا تا مقصد بیمه می‌شوند، این بیمه تا سه روز بعد از ماه صفر معتبر است.

وی گفت: دارندگان این بیمه در صورت بروز حادثه از خدمات بیمه‌ای پزشکی تا ۲۰۰ میلیون ریال و دیه کامل شش میلیارد ریالی برخوردار خواهند شد، اطلاعات تکمیلی بیمه زائران پیاده در تارنمای زائران هشت بارگذاری شده است.

رضایی همچنین افزود: تاکنون زمینه اسکان ۱۱۰ هزار زائر پیاده امام رضا (ع) ویژه دهه آخر صفر در مشهد مقدس توسط این جمعیت و با کمک خیران و سایر نهاد‌ها فراهم شده است.

سخنگوی جمعیت زائران پیاده امام رضا (ع) اظهار داشت: از این تعداد تاکنون ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر برای حضور در پیاده‌روی دهه آخر صفر قطعی شده است، افزون بر این ۱۵ هزار هیأت جواد الائمه و شش هزار نفر از زائران انفرادی نیز در نوبت ارسال مدارک و دریافت تأیید نهایی مدارکشان برای ثبت‌نام هستند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.