الزام توجه زائران به تفاوت تعرفه خدمات در رومینگ بینالملل و حالت عادی
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری اعلام کرد: به دلیل تفاوت بسیار زیاد تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت در وضعیت رومینگ بینالملل با حالت عادی، زائران کربلا بایستی اطلاعات لازم درباره تعرفهها و نحوه مدیریت استفاده از خدمات رومینگ را از سایتهای رسمی و مراکز تماس اپراتورها، کسب کنند.
به گزارش سیتنا، پیمان قره داغی گفت: مانند سالهای گذشته به دلیل برگزاری مراسم پیادهروی اربعین، خدمت رومینگ بین سه اپراتور اصلی ارائه دهنده خدمات تلفن همراه ایران (همراه اول، ایرانسل و رایتل) و اپراتورهای تلفن همراه کشور عراق فراهم شده است و زائران ایرانی میتوانند از این خدمت استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه براساس تفاهمهای میان اپراتورهای تلفن همراه کشورهای همسایه با یکدیگر، امکان استفاده از خدمات شبکه اپراتورهای خارجی فراهم میشود، افزود: مشترکان ایرانی که میخواهند وارد خاک عراق شوند برای مدیریت خدمت رومینگ بین الملل، میتوانند وارد پنل کاربری خود شده و یا از طریق کدهای دستوری #۴۰*۱* در همراه اول، #۱۱۱۱* در ایرانسل و #۲۱۰* در رایتل اقدام کنند. علاوه بر این، اطلاعات کاملی از تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت در حالت رومینگ در سایت اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل قابل مشاهده است.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری عنوان کرد: به منظور افزایش رفاه مشترکان در مراسم پیادهروی اربعین و براساس تفاهم بین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل، حد نصاب کارکرد برای سیمکارتهای دائمی ۳۰ درصد افزایش یافته است.
قره داغی حفاظت از سیمکارت و گوشی تلفن همراه در خاک عراق را ضروری دانست و بیان کرد: مشترکان در صورت بروز هر گونه مشکل در خاک عراق مانند از دسترس خارج شدن یا مفقود شدن گوشی یا سیمکارت، بلافاصله مشکل خود را به نمایندگان اپراتورهای مستقر در مسیر پیادهروی اطلاع دهند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید