کدخبر :272050 پرینت
13 شهریور 1401 - 15:44

تاخیر سازمان اموال تملیکی در اتصال به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند»

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: هوشمندسازی که از تکالیف قانونی سازمان اموال تملیکی است تا حدودی انجام شده و پیمانکار قبلی توانایی لازم را برای اجرای این طرح نداشت و با انتخاب پیمانکار جدید زیر نظر ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و سازمان برنامه و بودجه، تا پایان مهرماه به پنجره ملی دولت هوشمند متصل می‌شویم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عبدالمجید اجتهادی، با بیان اینکه طرح احصاء کامل کالا‌های در اختیار سازمان اموال تملیکی تدوین و به استحضار وزیر امور اقتصادی و دارایی رسیده است، گفت: در این طرح همه‌ی اطلاعات مربوط به کالا‌های وارد و خارج شده از انبار‌های این سازمان چه از نظر نوع، جنس، تعداد، روند پرونده قضایی و ... به نظر موافق وزیر رسیده و دستور تامین منابع مورد نیاز صادر شده و حداکثر تا سه ماه دیگر اجرایی می‌شود.

تا پایان مهرماه به پنجره ملی دولت هوشمند متصل می‌شویم

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: هوشمندسازی که از تکالیف قانونی سازمان اموال تملیکی است تا حدودی انجام شده است. پیمانکار قبلی توانایی لازم را برای اجرای این طرح نداشت و با انتخاب پیمانکار جدید زیر نظر ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و سازمان برنامه و بودجه، تا پایان مهرماه بخش قاچاق این طرح رونمایی خواهد شد.

این در حالیست که طبق قانون، امسال باید تمام دستگاه‌ها تا پایان شهریور پنجره خدمات خود را راه‌اندازی و آن را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند تا مردم با یک بار احراز هویت بتوانند به تمام خدمات دولتی دسترسی پیدا کنند.

اجتهادی افزود: هم اکنون اطلاعات مورد نیاز از وب سایت‌های متصل به سامانه جامع تجارت و سایر سامانه‌ها دریافت و بصورت وب سرویسی به مخاطبان ارائه می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.