کدخبر :270554 پرینت
28 تیر 1401 - 13:55

دستگیری کلاهبردار 200 میلیارد تومانی در پوشش فروشنده موبایل

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: متهم با راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی، از طریق فروش موبایل و عدم ارسال کالا به خریداران پس از اخذ وجه، اقدام به کلاهبرداری 200 میلیارد تومان از مشتریان خود در سراسر کشور کرده بود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سرهنگ مرتضی ابوطالبی گفت: در پی ‏شکایت بیش از 30 نفر از شهروندان یزدی مبنی بر فعالیت غیرقانونی یک فروشگاه اینترنتی که از طریق فروش موبایل و عدم ارسال کالا به خریداران پس از اخذ وجه، به دلیل حساسیت موضوع و کثرت شکات، رسیدگی به پرونده بلافاصله در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی متهم دریکی از استان‌های جنوب کشور مورد شناسایی قرار گرفت و پرونده جهت سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال گردید.

رئیس پلیس فتا استان یزد خبر داد : مالک سایت معروف که با راه‌اندازی وب سایت جعلی فروشگاه اینترنتی اقدام به کلاهبرداری 200 میلیارد تومان از مشتریان خود در سراسر کشور کرده بود.

ابوطالبی بیان داشت: شهروندان هنگام خرید در فضای مجازی از منابع معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک خریداری کنند و قبل از مشاهده کالا و اطمینان از صحت و سلامت کالا هیچگونه مبلغی به حساب فروشنده واریز نکنند.

شهروندان هنگام خرید در فضای مجازی از منابع معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک خریداری کنند و قبل از مشاهده کالا و اطمینان از صحت و سلامت کالا هیچگونه مبلغی به حساب فروشنده واریز نکنند.

این مقام انتظامی گفت: هموطنان عزیز توجه داشته باشند که در صورت خرید اینترنتی از وب سایت ها ضمن توجه به اصالت آنها در صورت هرگونه تاخیر یا مشکل در روند دریافت کالا بلافاصله با واحد پشتیبانی سایت و یا در صورت نیاز با پلیس فتا در میان گذاشته و می‌توانند گزارشات خود را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir&nbsp قسمت مرکز فوریت‌های سایبری و یا تماس با شماره 096380 اعلام نمایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.