کدخبر :269455 پرینت
21 خرداد 1401 - 15:39

تسریع روند رسیدگی به شکایات سامانه 124 در استان البرز

رئیس سازمان صمت استان البرز گفت: سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی به‌ تازگی به سامانه ملی متصل شده است و این سامانه اکنون به‌صورت سه شیفت می‌تواند در هر شیفت چهار پاسخگو سامانه ۱۲۴ را به همشهریان البرزی متصل کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، رامین ربیعی افزود: نظارت بر بازار استان البرز با توسعه سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی تسهیل شده است و اکنون روزانه بیش از 300 تماس تلفنی با این سامانه برقرار می‌شود.

وی ادامه داد: در روش جدید، تماس‌گیرنده با دریافت پیامک از روند رسیدگی و نتیجه شکایت خودآگاه می‌شود.

ربیعی با اشاره به ثبت بیش از هزار مورد شکایات مردمی در سامانه 124، اعلام کرد: از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و رعایت نشدن ضوابط عرضه کالا، مراتب را از طریق تلفن گویای 124 گزارش کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.