زارعپور: برای هوشمندسازی پست از ظرفیت بخش خصوصی استفاده میکنیم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما ظرفیتهای خوبی برای هوشمندسازی پست در بخش خصوصی داریم و با استفاده از این ظرفیت باید پست هوشمندی در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم که بتواند خدمات باکیفیتی به مردم ارائه کند.
به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در چهارمین روز از هفته ارتباطات، از نمایشگاه «ایده بازار پست» رویداد نوآوری و کارآفرینی؛ در موزه ارتباطات بازدید کرد.
وزیر ارتباطات در این بازدید از استارت آپ ها و شرکت های فعال در حوزه های پست هوشمند، لجستیک یکپارچه، سیستم های پرداخت، حمل و نقل پاک و برقی، سکوی تجارت الکترونیک، استفاده از هوش مصنوعی و فناوریهای نوین در حوزه لجستیک و استفاده از فناوریهای حمل و نقل پیشرفته و هوشمند دیدن کرد و با مسوولین این کسب و کارها درباره فراینده انجام کارها گفت و گو کرد.
وزیر ارتباطات در این بازدید هوشمند سازی پست را یکی از برنامه های این دوره وزارت ارتباطات اعلام کرد و گفت: این هوشمند سازی از مرحله قبول مرسوله تا رسیدن مرسوله به دست مردم در حال انجام است و این نمایشگاه نشان می دهد که ما ظرفیتهای خوبی در تمام این مراحل در بخش خصوصی داریم و با استفاده از این ظرفیت باید بتوانیم پست هوشمندی در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم که بتواند خدمات باکیفیتی به مردم ارائه کند.
وی درباره فعالیت های شرکتها و استارت آپ ها در موضوعات مشترک نیز افزود: این موضوع باعث رقابت بین استارت آپ ها می شود و امکان دارد که از ایده تا رسیدن به بازار تعدادی از آنان باقی بمانند که بسیار مناسب است چرا که بازار بزرگی در این حوزه داریم و ما استقبال می کنیم.
زارع پور تصریح کرد: البته این وضعیت نباید طوری باشد که در یک حوزه تعدادی استارت آپ داشته باشیم و در بخش دیگری که مورد نیاز است استارت آپی فعال نباشد و باید راهبری و نظارت از طریق شرکت پست وجود داشته باشد تا در تمام مراحل از قبول تا تحویل مرسوله شرکت های نوآور فعالیت داشته باشند.
بر اساس این گزارش، «ایدهبازار پست» نمایشگاه یک روزهای برای شرکتهای دانشبنیان، استارتاپها و شتابدهندههای عضو مرکز نوآوری پست است تا بتوانند دستاوردهای خود را در آن به نمایش گذاشته و مسوولان و شرکتهایی که کارشان مرتبط با پست است، نیازهایشان را مطرح و از دستاوردهای آنها استفاده کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید