اهمیت حضور فعال روابط عمومیها در فضای مجازی
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت: در جوامع اطلاعاتی و دیجیتالی چرخش و گردش سریع دادهها و اطلاعات بر مبنای فضای مجازی و رسانههای نوین بنا شده است و روابط عمومیها یکی از عوامل اصلی تولید کننده اطلاعات هستند.
به گزارش سیتنا، محمود لیائی در آیین نکوداشت و جشن ملی روز روابط عمومی که با حضور اساتید و متخصصان روابط عمومی کشور در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد؛ از روابط عمومی ها به عنوان مرکز ارتباطی سازمان نام برد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به جایگاه استراتژیک و بنیادین روابط عمومی ها، تصریح کرد: روابط عمومی ها یاری رسان سازمان در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی هستند و به عنوان نهادی پویا در سازمان هیچ گاه سکون و تعطیلی ندارند.
وی با بیان اینکه در جوامع اطلاعاتی و جوامع دیجیتالی چرخش و گردش سریع داده ها و اطلاعات بر مبنای فضای مجازی و رسانه های نوین بنا شده است، افزود: روابط عمومی ها یکی از عوامل اصلی تولید کننده اطلاعات هستند.
مدیر عامل شرکت ملی پست با ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی این شرکت، گفت: روابط عمومی این شرکت با بهره گیری از کارشناسان متخصص و آشنا به دانش روز توانسته است جایگاه مناسبی را کسب کند.
وی افزود: حضور فعال در عرصه فضای مجازی و رسانه های دیجیتال از دلایل موفقیت روابط عمومی شرکت ملی پست است.
لیائی تاکید کرد: آشنایی کامل با فناوری های روز، تسلط به مسائل ارتباطی و ایده پردازی و تصمیم سازی از ویژگی های کارشناسان روابط عمومی عصر دیجیتال است.
بر اساس این گزارش، در حاشیه این آیین با حضور مدیر عامل شرکت ملی پست از روابط عمومی های برتر کشور تقدیر و روابط عمومی شرکت ملی پست نیز موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ستاره ملی روابط عمومی شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید