کدخبر :267320 پرینت
05 فروردین 1401 - 09:09

فروش ساعت‌های ۳ تا ۷.۵ میلیارد تومانی در بازار(+جدول نرخ‌ها)

در برخی سایت‌ها و پلتفرم‌های آنلاین، ساعت مچی‌ها لوکس و متعلق به برندهای معروف جهان با رقم‌های میلیاردی قیمتی برابر هزینه خرید خانه دارند.

متن خبر

به گزارش خبرآنلاین، در حالی که برای خرید خانه‌های متوسط در پایتخت حداقل به مبلغ ۳.۵ میلیارد تومان نیاز است، در برخی پلتفرم‌های مجازی گران‌ترین ساعت‌های معروف و خارجی حداکثر تا ۷.۵ میلیارد تومان فروخته می‌شود.

در این بازار ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT MP-۰۹ TOURBILLON BI ۴۹MM با قیمت ۷ میلیارد و ۵۵۸ میلیون و ۴۰۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رتبه دوم در اختیار ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT TECHFRAME FERRARI ۴۵MM است که خرید آن با بودجه ۷ میلیارد و ۱۴۴ میلیون و ۲۴۲ هزار تومان امکان‌پذیر است.

در جایگاه سوم، ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT TECHFRAME FERRARI TOURBILLON ۴۵MM قرار دارد که قیمت آن برابر با ۵ میلیارد و ۴۸۷ میلیون و ۶۰۶ هزار تومان است.

[node:title]

ارزان‌ترین محصولات این لیست در محدوده قیمتی زیر ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قرار دارند به طوری که ساعت مچی مردانه پیاژه سوئیس UHR G۰A۳۲۰۱۸ UHR PIAGET EMPERADOR IN KISSENFORM با قیمت بیش از ۳ میلیارد و ۴۱ میلیون و ۵۳۱، ساعت مچی مردانه رولکس مدل Rolex Cosmograph Daytona Ice Blue Dial Platinum Mens Watch ۱۱۶۵۰۶IBLSO هم با نرخ ۳ میلیارد ۵۰ میلیون و ۴۹۶ هزار تومان و همچنین ساعت مچی مردانه پیاژه سوئیس UHR G۰A۴۰۰۱۹ PIAGET GOUVERNEUR UHR با قیمت ۳ میلیارد و ۶۱ میلیون و ۴۶۳ هزار تومان به فروش می رسند.

[node:title]

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.