به گزارش سیتنا، مهندس مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: بررسی وضعیت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در یک سال گذشته نشان میدهد حجم دیتای مصرفی مشتریان (payload) افزایش یافته و در پی افرایش مصرف، سرعت دسترسی (Throughput)کاربران کاهش داشته است.
وی تصریح کرد: گزارش وضعیت دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در بخش حجم دیتای مصرفی و سرعت ارایه خدمات در نسل سه و چهار به منظور شفافیت و اطلاعرسانی به مردم بر روی پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منتشر شده است.
گزارش بررسی وضعیت اپراتورهای تلفن همراه را در اینجا میتوانید مطالعه کنید.
انتهای پیام