راهاندازی سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات
سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران به نشانی bazresi.tci.ir، به بهره برداری رسید.
به گزارش سیتنا، ثبت و پیگیری تمام موارد و درخواست های مشتریان و کارکنان شرکت مخابرات ایران در موارد متنوع از طریق سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مجموعه بازرسی، در کمترین زمان ممکن و با کیفیت مناسب اجرا می شود و تمام کارکنان بهتر است ترجیحا برای ارائه موارد یا انتقادت خود به منظور حصول بهتر نتیجه از این سامانه استفاده کنند.
بر اساس این گزارش، تمام مشتریان و مخاطبان این شرکت، می توانند کلیه مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادات خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی؛، در سامانه "رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات" به نشانی bazresi.tci.ir ثبت و پیگیری کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید