کدخبر :263694 پرینت
02 آذر 1400 - 15:27

افزایش سطح اعتماد مشتریان ایران‌خودرو با مرکز پاسخگویی هوشمند

مدیر مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو گفت: مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو به عنوان یک کانال ارتباطی چابک و در دسترس بین هموطنان و مدیریت ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو، بیش از دو دهه است در خدمت هموطنان قرار گرفته و با پیشرفت روزافزون و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین، توانسته اعتماد دارندگان محصولات ایران‌خودرو را به خدمات مجموعه افزایش دهد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از ایکوپرس، مهدی عباسی افزود: برخی از خدمات ارایه شده در مرکز تماس شامل نوبت‌دهی نمایندگی‌های مجاز، راهنمایی و پاسخ‌دهی و ارایه مشاوره فنی تلفنی، ثبت درخواست‌های شکایات مشتریان مربوط به حوزه فروش و خدمات پس از فروش و کیفیت محصول است.

وی اطلاع‌رسانی و راهنمایی مشتریان در خصوص رویه ثبت‌نام، قرعه‌کشی و واریز وجه طرح‌های فروش و پیش فروش ایران‌خودرو، انجام نظرسنجی‌های حوزه‌های مختلف در خصوص ایران‌خودرو و ایساکو از مشتریان، اجرای طرح پیگیری رضایت مشتریان پس از ترخیص خودرو از نمایندگی‌ها، ثبت درخواست‌های امدادی و اعزام امدادگر برای خودروهای سواری و سنگین (ایران خودرو دیزل) را از جمله خدمات این مرکز برشمرد و گفت: مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو به عنوان یک کانال ارتباطی چابک و در دسترس بین هموطنان و مدیریت ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو، بیش از دو دهه است در خدمت هموطنان قرار گرفته و با پیشرفت روزافزون و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین، توانسته اعتماد دارندگان محصولات ایران‌خودرو را به خدمات مجموعه افزایش دهد.

عباسی با بیان این‌که مرکز پاسخگویی هوشمند ایران خودرو با شماره اختصاصی ۰۹۶۴۴۰، مرکز ارتباط مشتریان با شرکت ایران‌خودرو، ایساکو و امدادخودرو ایران است، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در مورد تمام مسایل مربوط به خودروی خود با این شماره تماس گرفته و در خصوص فروش، خدمات پس از فروش و خدمات امدادی و ... در هر ساعت از شبانه‌روز با کارشناسان مرتبط طرح موضوع کنند.

وی افزود: این مرکز با رویکرد توسعه بازار، در سال‌های اخیر ارایه خدمات به محصولات سایر خودروسازان کشور را نیز در برنامه کاری خود قرار داد و با برنامه‌ریزی آموزشی به کارکنان مرکز تماس و توسعه و تجهیز ناوگان امدادی، خدمات عمومی امدادی و حمل خودروی آسیب دیده و معیوب را برای سایر برندهای خودرویی به انجام می‌رساند و این امر علاوه بر افزایش اعتماد مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو، موجب ارتقای اعتمادسازی دارندگان سایر محصولات به این مجموعه شده است.

مدیر مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو ضمن بر شمردن نقاط قوت مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو، سطح کمی و کیفی خدمات این مرکز را از نظر مشتریان مطلوب ارزیابی و اعلام کرد: با حضور بیش از ۳۰۰ کارشناس پاسخگویی در ۲۴ساعت شبانه روز و هفت روز هفته، میزان تماس ورودی روزانه این مرکز در تمامی حوزه‌ها نزدیک به ۲۰ هزار تماس است.

گفتنی است، شرکت امدادخودرو ایران که مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو به عنوان مهم‌ترین بازوی آن در حال خدمت‌رسانی به هموطنان است، از سال ۱۳۷۹ و در راستای تکمیل زنجیره فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، آغاز به کار کرده است و امروز بزرگ‌ترین ناوگان امدادرسانی خودرویی کشور را برای ارایه بهترین خدمات خودرو در اختیار دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.