مشتریان وفادار شرکت «مُد» بریتانیا بیتکوین دریافت میکنند
شرکت «مُد» بریتانیا، متخصص در زمینه پرداخت با رمز ارزها، با صدور بیانیهای اعلام کرد که بیش از ۴۰ فروشگاه بزرگ از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ به جای برنامههای «وفاداری» سنتی به صاحبان کارتهای عضویت امکان میدهند تا بیتکوین دریافت کنند. این امتیاز برای مشتریانی خواهد بود که کارتهای عضویت را از طریق اپلیکیشنهای وابسته به شرکت «مُد» روی تلفنهای خود نصب کرده باشند.
به گزارش سیتنا به نقل از یورونیوز، بیش از ۴۰ فروشگاه زنجیرهای بریتانیایی از سال ۲۰۲۲ میلادی به مشتریان وفادار خود، با واسطه یک شرکت پرداخت آنلاین، بیتکوین میدهند. این خبر نشاندهنده تحول جدی در زمینه جذب و نگهداری مشتریان با استفاده از برنامههای عضویت برای خرید کالا از فروشندگان ثابت است.
با این وجود سه شرکت اوکادو (فروش اینترنتی محصولات غذایی)، هُمبیس (فروشگاه زنجیرهای دکوراسیون و تعمیرات خانه) و داروخانههای زنجیرهای «بوت» بریتانیا اعلام کردند در این برنامه حضور نخواهند داشت.
به گفته «مُد»، با وجود اعلام خروج این سه فروشنده، بیش از ۴۰ شرکت همچنان در این برنامه حضور دارند و به مشتریان امکان جمع کردن بیتکوین، بدون ریسک سرمایهگذاری در بازار رمزارزها را خواهند داد.
این خبر در حالی اعلام میشود که حجم پول در گردش بازار رمزارزها در ماه نوامبر برای نخستین بار از سه میلیارد دلار فراتر رفت؛ امری که از یکسو نشانه عطش سیری ناپذیر بازارهای مالی کلاسیک برای کسب سود بیشتر و از دیگر سو، حاکی از جذابیت این حوزه جدید برای سرمایهگذاران است.
شرکت «مُد» ماه گذشته از پیوستن ۳۰ شرکت بریتانیایی به برنامه پاداش بیتکوینی به مشتریان وفادار این فروشگاهها خبر داده بود. احتمال پیوستن مارکها و فروشگاههای دیگر به این برنامه همچنان وجود دارد.
بیتکوین، اولین پول مجازی جهان، در ماههای گذشته فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرده است. پس از اوجگیری تاریخی ارزش این رمزارز در پایان اکتبر، هفته گذشته قیمت آن ۱۵ درصد سقوط کرد. کارگزارن بورس و مشاوران اقتصادی در اروپا به مشتریانشان توصیه میکنند تنها پولی را که آماده از دست دادنش هستند در بازار ارزهای مجازی سرمایهگذاری کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید