کدخبر :263411 پرینت
24 آبان 1400 - 09:02

پایداری ارتباطات در مناطق زلزله زده هرمزگان

مدیرکل ارتباطات استان هرمزگان، گفت: در اثر زمین لرزه هیچ گونه اختلالی در شبکه ارتباطات ثابت و دیتای استان وجود ندارد و ارتباطات در مناطق زلزله زده پایدار است.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، احد قویدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به زلزله بعدازظهر امروز یکشنبه در هرمزگان گفت: دو زلزله به فاصله یک دقیقه در ساعت 15:37 و 15:38 دقیقه به بزرگی 6.4 و 6.3 در مقیاس ریشتر در عمق 15 کیلومتری زمین در  مرکز شهر فین رخ داد با وجود پیش بینی های لازم در خصوص مقابله با بحران کلیه ارتباطات اپراتورهای سیار در مناطق مذکور پایدار است.

وی تصریح کرد: در دقایق اولیه پس از وقوع زمین لرزه به دلیل قطعی شبکه برق دهستان سیاهو ارتباطات در آن منطقه دچار اختلال شده بود که با اقدام اپراتورهای مشکل رفع شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان تصریح کرد: در حال حاضر با گذشت حدود 5 ساعت از زمین لرزه 10سایت تلفن همراه 7 سایت متعلق به اپراتور همراه اول و 3 سایت اپراتور ایرانسل در مناطق مختلف استان به صورت پراکنده قطع است که تیم های پشتیبانی اپراتورها از طریق دیزل ژنراتورهای سیار در تلاش برای تامین برق سایت های مذکور هستند.

قویدل فرد تاکید کرد: هم اکنون در اثر زمین لرزه هیچ گونه اختلالی در شبکه ارتباطات ثابت و دیتای استان وجود ندارد و ارتباطات در مناطق زلزله زده پایدار است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.