شرکت شیائومی ۸۴ پله در رده بندی جهانی جهش یافت
شیائومی که برای سومین بار متوالی در فهرست Fortune Global ۵۰۰ قرار گرفته است، امسال با جهش ۸۴ پلهای توانست در رتبه ۳۳۸ جهان قرار بگیرد.
به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gizmochina، نوشت: غول فناوری Xioami مستقر در چین، که اخیراً پس از پیشی گرفتن از اپل در سه ماهه دوم سال جاری، دومین برند بزرگ تلفنهای هوشمند جهان شده است، شگفتانههای جدیدی در سبد خود دارد. این شرکت اعلام کرده است که ۸۴ رتبه در فهرست شرکتهای Fortune Global ۵۰۰ پیشرفت کرده است.
شیائومی برای سومین بار متوالی در فهرست Fortune Global ۵۰۰ قرار گرفته است و امسال، در رتبه ۳۳۸ قرار گرفته است. این نشان دهنده جهش قابل توجه ۸۴ پلهای در مقایسه با رتبه ۴۲۲ آن در سال گذشته است. علاوه بر این، غول چینی اعلام کرد که این شرکت سریعترین رشد را در زمینه اینترنت و خرده فروشی در فهرست Fortune Global ۵۰۰ سال داشته است.
لی جون، مدیرعامل گروه شیائومی در مورد این پیشرفت گفت: در مقایسه با دستاوردهای گذشته، بیشتر بر رشد بالقوه خود تمرکز کرده ایم. شیائومی هنوز یک شرکت بسیار جوان و در عین حال بلندپرواز و پر از انگیزه است. من میخواهم از طرفداران شیائومی در سراسر جهان صمیمانه تشکر کنم، زیرا حمایت بی دریغ شما به شیائومی سبب شده تا شرکت پر جنب و جوش و پرانرژی فعالیت کند.
لی جون افزود: من فکر میکنم که محدودیتی برای ما وجود نخواهد داشت و مطمئن هستم که مردم در آینده شاهد شیائومی حتی قویتر و قدرتمندتری خواهند بود و ما در سال آینده به رکورد بسیار برجسته تری در فهرست Fortune Global ۵۰۰ دست پیدا خواهیم کرد.
درآمد شرکت شیائومی چقدر بوده است؟
کل درآمد شرکت شیائومی، ۲۴۵.۹ میلیارد در سال ۲۰۲۰ گزارش شده است و آنها توانستند رتبه ۳۳۸ را در فهرست Fortune Global ۵۰۰ در سال ۲۰۲۱ کسب کنند. این شرکت همچنان رشد سریع درآمد و سود خالص خود را فراتر از انتظارات بازار ادامه داده است. این شرکت اخیراً گزارش داده است که درآمد ۷۶.۹ میلیارد یوان (تقریباً ۱۲ میلیارد دلار) را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ به دست آورده است که ۵۴.۷ درصد رشد سالانه را نشان میدهد. همچنین سود خالص تعدیل شده ۶.۱ میلیارد یوان (حدود ۹۶۵ میلیون دلار) ثبت شده است که رشد ۱۶۳.۸ درصدی سالانه را شاهد بوده است.
شرکت Xiaomi، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱، ۴۹.۴ میلیون دستگاه فروخت و سود ناخالص در زمینه تلفنهای هوشمند آن ۱۲.۹ درصد بود. این شرکت بر روی دستگاههای درجه یک و گران قیمت تمرکز کرده است و همچنین رد پای خود را در بازارهای بین المللی و همچنین تمرکز بر تجارت خرده فروشی را گسترش میدهد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید