کدخبر :257443 پرینت
01 خرداد 1400 - 23:52

گرداننده کانال تلگرامی مروج روابط نامشروع همجنسگرایی دستگیر شد

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران از دستگیری گرداننده کانال تلگرامی غیر اخلاقی و نامتعارف در بین نوجوانان و افراد کم سن و سال، خبر داد

متن خبر

به گزارش سیتنا، سرهنگ رضا ملوکی، رئیس پلیس فتا شرق استان تهران، اعلام کرد: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه و طی رصد فضای مجازی، کانال تلگرامی که اقدام به انتشار عکس و فیلم‌های غیراخلاقی و تشویق  به روابط نامشروع همجنسگرایی در فضای مجازی می‌کرد شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بعد از اقدامات تخصصی و فنی‌ تیم کارشناسان پلیس فتا، متهم پرونده شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستورات لازم در خصوص جلب وی اخذ شد.

این مقام مسئول افزود: متهم پرونده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت بازجویی و بررسی بیشتر به پلیس فتا منتقل شد و پس از بررسی تجهیزات الکترونیکی متهم مشخص شد ضمن راه اندازی گروههای متعدد در شبکه اجتماعی تلگرام با هزاران نفر عضو و کاربر فعال، اقدام به ترویج رابطه نامتعارف بین افراد کم سن و سال و نوجوانان می کرد.

سرهنگ ملوکی گفت: در نهایت تمامی گروه‌های غیر اخلاقی از دسترس متهم خارج شد و پرونده تکمیلی به دادسرا اعزام و نامبرده به اتهام افساد فی الارض و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رییس پلیس فتا شرق استان تهران ضمن اشاره به این موضوع که ثبت گزارش در وب‌سایت پلیس فتا به منزله شکایت نمی‌باشد و کاربران باید برای سیر مراحل قانونی به دادسرای محل سکونت خود مراجعه کنند از شهروندان خواست: جهت ثبت گزارش تخلف کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی وارد سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir شده و از طریق پنل سمت چپ سایت قسمت ارتباطات مردمی  در قسمت ثبت وب سایت های متخلف گزارش خود را ثبت نمائید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.