گزارش آگهی/ رونمایی از اولین سامانهی بومی مدیریت مرکز تماس کشور در نمایشگاه تلکام 99
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (تلکام ۹۹) از دیروز سه شنبه پنجم اسفندماه رسما کار خود را شروع کرده است و تا جمعه هشتم اسفندماه به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. حضور شرکت راهکار سرزمین هوشمند با نمایندهی خود در صنعت مرکز تماس یعنی آی وین، در نمایشگاه امسال قابل توجه و چشمگیر است.
مرکز تماس هوشمند آی وین ، با معرفی نرم افزار هوشمند مدیریت مرکز تماس خود در نمایشگاه امسال با استقبال کسب و کارها مواجه شده است. حضور وزیر ارتباطات مهندس آذری جهرمی، در غرفهی آی وین باعث استقبال بیش از پیش از آی وین در نمایشگاه شد.
اما اهمیت این محصول در کجاست؟
نرم افزار هوشمند مدیریت مرکز تماس آی وین، با ارائه تصویری کامل از لحظه به لحظهی مرکز تماس و همچنین یکپارچه سازی تمامی کانال های ارتباطی (تماس های تلفنی، دبیرخانه، فکس و ایمیل ،روابط عمومی و سوشیال مدیا و...) به روزترین امکانات مدیریت مرکز تماس را در ابعاد مختلف کسب و کار در اختیار شما قرار می دهد. نرمافزار مدیریت مرکز تماس آی وین با بهرهگیری از ویژگیهای منحصر به فردش مانند شمارهگیر خودکار، نظارت بر تماسها، تجزیه و تحلیل مکالمات، CTI، پاسخگویی خودکار تعاملی (IVR)، سیستم توزیع پیام خودکار (ACD)، گزارشات بر پایه استانداردهای جهانی مرکز تماس، لایه بندی پاسخگویی، مدیریت سلسله مراتبی با توجه به نقش های سازمانی، امکان توسعه پذیری و Scale تعداد تماس های همزمان، سیستم مدیریت دانش، همچنین امکان ارتباط با سایر سامانه ها از طریق API و ... باعث افزایش بهرهوری شده و همچنین با توجه به KPIهای تعریف شده برای هر کارشناس، میتوان بازخورد واقعی در مورد نحوهی پشتیبانی مشتریان را بررسی کرد.
این نرم افزار را می توان اولین سامانهی بومی مدیریت مرکز تماس در کشور دانست که تا امروز توانسته است از آزمون بزرگترین پروژه های ملی سربلند بیرون بیاید. تیم آی وین در روزهای باقی مانده از نمایشگاه، منتظر ملاقات با شما و صرف یک فنجان چای با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و صحبت در مورد چالش های مدیریت و ارتباطات کسب و کار شما هستند.
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تلکام، سالن 8 ، غرفهی مرکز تماس هوشمند آی وین
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید