کدخبر :252788 پرینت
07 دی 1399 - 15:22

اختلال در فعالسازی دستگاه‌های جدید اپل

گزارشی جدید نشان می‌دهد، افرادی که دستگاه های اپل از جمله اپل واچ و هوم پاد را خریده اند و قصد فعالسازی آنها را دارند، به دلیل تعطیلات کریسمس، دچار مشکل شده‌اند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از گیزمو چاینا، نوشت: کاربرانی که به تازگی دستگاه های اپل از جمله ساعت هوشمند و هوم پاد این شرکت را خریده اند برای فعالسازی دستگاه و ورود به آی کلود با چالش روبرو بودند.

به نظر می رسد این چالش در بخش سرور ایجاد شده زیرا آی کلود به دلیل تعطیلات کریسمس با ترافیک بالایی روبرو شده است.

براساس گزارش ها کاربران هنگام فعالسازی دستگاه جدیدشان با پیام «تایید نشد» روبرو می شدند. یکی از کاربران نیز ادعا می کرد اپل واچ SE او قادر به تکمیل مرحله های بعد از ورود به آی کلود نبوده است. در همین راستا حساب کاربری پشتیبانی اپل در توییتر  اعلام کرد از این موضوع آگاه است.

در این توییت آمده است: ما با ظرفیتی بالا در این ساعت روبرو هستیم که توانایی ما برای تنظیم آی کلود را تحت تاثیر قرار داده است. لطفا چند ساعت بعد آزمایش کنید.

البته نشریه ورج در خبری اعلام کرد این مشکل اکنون حل شده است. با این وجود شرکت اطلاعاتی درباره دلیل دقیق این مشکل و تعداد کاربرانی که با آن روبرو شده اند، هیچ اظهار نظری نکرده است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.