کدخبر :249455 پرینت
05 مهر 1399 - 15:03

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

تخصیص بسته‌ی هدیه‌ی ۱۲۰ گیگابایتی به اساتید دانشگاه‌های دولتی، آزاد و علوم‌پزشکی برای آموزش مجازی/ اساتید برای ثبت نام دریافت هدیه به ICTgifts.ir مراجعه نمایند/ اعلام جزییات بسته‌ی مخصوص دانشجویان، بزودی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبر داد: بسته‌ی هدیه‌ی ۱۲۰ گیگابایتی به اساتید دانشگاه‌های دولتی، آزاد و علوم‌پزشکی برای آموزش مجازی تخصیص یافت که اساتید برای ثبت نام دریافت هدیه می‌توانند به سایت ICTgifts.ir مراجعه نمایند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در توئیتی اعلام کرد: در شرایط کرونا و برای حمایت از آموزش مجازی کارآمد، هدیه‌ی ناقابلی برای اساتید دانشگاه‌های کل کشور آماده کرده‌ایم که با مراجعه به سایت ⁦http://ICTGifts.ir⁩ می‌توانند بسته‌ی اینترنت هدیه‌ی 120GB را دریافت نمایند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خاطرنشان کرد: جزئیات هدیه مخصوص دانشجویان عزیز نیز به زودی...
#همه‌با‌هم⁩

در همین حال، آذری جهرمی در پاسخ به یک کاربر که از دلیل اختلاف میزان بسته‌های اینترنت رایگان تخصیص یافته به معلمان و اساتید دانشگاه پرسیده بود، پاسخ داد:

بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش، سامانه‌‌ی «شاد»، سامانه متمرکز آموزش است. معلمین و دانش‌آموزان هر چقدر از شاد استفاده کنند «رایگان» است. آموزش عالی و علوم پزشکی سیاست سامانه متمرکز را پیش نگرفته‌اند. تفاوت به این دلیل است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.