تلفن گویای ۸۹۵۱۱؛ آماده پاسخگویی به سوالات کرونایی تهرانیها
سامانه تلفن گویای راهنمای سلامت ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران با همکاری شرکت فناوری اطلاعات فناپ راهاندازی شد.
متن خبر
به گزارش سیتنا، شهروندان تهرانی از پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه توانستند از طریق تلفن گویای ۸۹۵۱۱ اخبار و اطلاعات مربوط به بیماری کرونا را دریافت کنند.
این سامانه به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به پرسشهای شهروندان درباره آموزشهای مراقبتی، راهنماییهای لازم در صورت داشتن علائم مربوط به کرونا، ارائه آدرس نزدیکترین مراکز بهداشت و جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران است.
این سامانه تلفنی به همت ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران و در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت فناوری اطلاعات فناپ با استفاده از زیر ساختهای فناوری این شرکت راهاندازی شده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید