کدخبر :240077 پرینت
15 دی 1398 - 11:39

پادکست/ حذف پست‌های مرتبط با سردار شهید سلیمانی در اینستاگرام، مغایر با ضوابط بین‌المللی در فضای مجازی است

عضو کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز شاهدیم که بزرگترین نقض‌کنندگان فضای مجازی، خود مدعیان این فضا هستند، لذا این افراد باید به افکار عمومی و جامعه‌ی جهانی پاسخگو باشند.

متن خبر

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در واکنش به حذف پست‌های مرتبط با سردار شهید قاسم سلیمانی در اینستاگرام، گفت: این اقدام نشانه‌ی ضعف متولیان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است؛ جایی که به ضررشان است اقدام به حذف می‌کنند و کارهای غیراخلاقی انجام می‌دهند و جایی که به نفعشان است یا تشویش اذهان برای جامعه‌ی ما دارد، حمایت می‌کنند.

رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس، اظهار کرد: این حرکت، اقدامی غیر اصولی، غیر اخلاقی و مغایر با ضوابط بین‌المللی در حوزه‌ی فضای مجازی است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس، خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که بزرگترین نقض‌کنندگان فضای مجازی، خود مدعیان این فضا هستند، لذا این افراد باید به افکار عمومی و جامعه‌ی جهانی پاسخگو باشند. از طرفی سازمان‌های مربوطه و دستگاه‌های اجرایی ما نیز باید در مقابل نقض قوانین شکایت کنند.

سبحانی فر، تاکید کرد: از وزارت ارتباطات و دستگاه‌های مرتبط می‌خواهیم در مقابل این حرکت‌ها عکس العمل نشان دهند و جوامع بین المللی نیز رسیدگی کنند تا این موارد دیگر تکرار نشود.

خبرنگار: زهرا طاهری

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.