کدخبر :239625 پرینت
08 دی 1398 - 11:09

عضویت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در انجمن انفورماتیک ایران

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در انجمن انفورماتیک ایران عضو و از تمام حقوق و مزایای مرتبط بهره‌مند شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، به دنبال عضویت پژوهشگاه ICT در انجمن انفورماتیک ایران، مزایا و حقوق این انجمن، شامل حال پژوهشگاه نیز می شود.

انجمن انفورماتیک ایران نخستین انجمن علمی رشته کامپیوتر در کشور است که با بیش از ۳۵ سال سابقه فعالیت، خدمات علمی چشمگیری را به انجام رسانده و همواره از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به عنوان یکی از انجمن های علمی فعال کشور شناخته شده است.

بر اساس این گزارش، شرکت در گردهمایی های علمی ماهیانه و گروه های تخصصی انجمن، امکان شرکت در بازدیدهای علمی و تخصصی، بهره گیری از بستر تعامل علمی ایجاد شده بین اعضا و انواع گروه های تخصصی، امکان چاپ مقالات و ترجمه های معتبر در نشریه گزارش کامپیوتر، بهره مندی از تخفیف های مختلف و ویژه از سوی انجمن جهت شرکت در همایش ها، نمایشگاه ها و تبلیغ در سخنرانی ها و سمینارهای انجمن و ... از جمله حقوق و مزایایی است که از این پس شامل حال پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات می شود.

از اهداف این انجمن می توان به ترویج کاربردهای صحیح انفورماتیک از طریق تدوین و پیشنهاد استانداردهای علمی، فنی و حرفه ای، آشنا کردن جامعه با محاسن و خطرات استفاده از کامپیوتر و کمک در وضع قوانین حمایتی و حفاظتی مربوط به انفورماتیک و کاربردهای آن، بالا بردن سطح دانش در انفورماتیک از طریق کمک به بهبود کیفیت آموزش، توسعه و تشویق فعالیت های آموزشی و کوشش در جهت همکاری متقابل با مراکز علمی، صنعتی و اجرایی و ایجاد ارتباط بین متخصصان این رشته به منظور همکاری و تبادل افکار اشاره کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.