کدخبر :234832 پرینت
13 مهر 1398 - 00:04

دیدگاه نمایندگان پیرامون مقابله با کلاهبرداری‌های وس؛ از شفاف سازی قانونمند حمایت می‌کنیم

در پی طرح موضوع مقابله‌ با کلاهبرداری‌ها و پایان وس توسط وزیر ارتباطات، تنی چند از نمایندگان مجلس اقدامات اینچنینی در راستای شفاف‌ سازی را قابل تقدیر دانستند.

متن خبر

دکتر سیده فاطمه ذوالقدر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتنا، پیرامون طرح موضوع پایان وس توسط آذری جهرمی، گفت: هر کاری که در راستای شفاف سازی باشد قابل تقدیر و حمایت است.

اگر اقدامات اخیر وزیر ارتباطات در راستای شفاف‌سازی باشد، قابل تقدیر است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، خاطرنشان کرد: اگر فعالیت‌های اخیر وزیر ارتباطات در راستای شفافیت باشد و هدف درستی داشته باشد قابل تقدیر است.

نمایده‌ی مردم اسلامشهر، تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس، اظهار کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم با ورود پول‌های کثیف به انتخابات موافق نیستیم؛ نه فقط در وزارت ارتباطات بلکه در تمام وزارتخانه‌ها.

عضو فراکسیون زنان مجلس، گفت: هر کاری که در راستای ممانعت از ورود پول‌های کثیف در انتخابات باشد پسندیده است؛ چراکه در راستای شفاف سازی است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، تاکید کرد: نمایندگان مجلس از این شفاف سازی‌ها حمایت کرده و کاملا با آن موافق اند.

نظارت سازمان تنظیم مقررات بر ارائه‌ی خدمات وس صحیح است و نه دخالت!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، تاکید کرد: نظارت سازمان تنظیم مقررات بر ارائه‌ی خدمات در حوزه‌ی ارزش افزوده صحیح است، اما فراتر از آن خطاست و نباید دخالت صورت گیرد.

دکتر محمدحسین فرهنگی، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتنا، پیرامون مقابله با کلاهبرداری‌ها در خدمات ارزش افزوده، گفت: نظارتی بر ارائه‌ی خدمات در این حوزه که در راستای اختیارات سازمان تنظیم مقررات باشد صحیح است، اما فراتر از آن خطاست و نباید دخالت صورت گیرد.

نماینده‌ی مردم آذر شهر، اسکو و تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: دخالت در این امور کار درستی نیست، اما نظارت بر این موارد کاملا صحیح است است.

مجلس از اقدامات پیشگیرانه از فساد و شفاف‌سازی حمایت می‌کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، می‌گوید: مجلس از هر اقدامی که در زمینه‌ی شفافیت صورت پذیرد حمایت می‌کند.

رمضانعلی سبحانی‌فر، رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتنا پیرامون شفاف سازی وزیر ارتباطات در ممانعت از ورود پول‌های کثیف به انتخابات، گفت: مجلس از هر اقدامی که در زمینه‌ی جلوگیری از فساد باشد و در جهت شفافیت صورت پذیرد حمایت می‌کند.

سبحانی‌فر، خاطرنشان کرد: فرقی نمی‌کند این شفاف سازی در زمینه‌ی ارزش افزوده باشد و یا در وزارتخانه‌ها و حوزه‌های دیگر.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزود: مجلس به عنوان بعد نظارتی از این اقدامات حمایت می‌کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.