کدخبر :233376 پرینت
14 شهریور 1398 - 23:20

آمادگی بالای دو بازیکن نیمکت نشین پرسپولیس؛ کالدرون ترکیب را عوض می کند؟

پرسپولیس با توجه به شکست در دیدار برابر تراکتور سازی و نیاز مبرم به پیروزی برابر صنعت نفت به دنبال تغییرات در ترکیب اصلی خود است.

متن خبر

به گزارش شفقنا، پرسپولیس بعد از تعطیلی دو روزه ای که داشت تمرینات خود را از سر گرفته است.

سرخ پوشان پایتخت در دیدار برابر تراکتور سازی بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند و در نهایت هم با یک گل تن به شکست دادند تا سه امتیاز حساس را از دست دهند.

در این دیدار کالدرون از عملکرد شاگردانش راضی نبود. ارسال توپ های بلند اعتراض سرمربی آرژانتینی را در نشست خبری بعد از بازی هم به دنبال داشت.

او به صراحت اعلام کرده که به فوتبال هجومی علاقه زیادی دارد و باید بازیکنان کناری مثل شیری و نادری حضور فعالی در فوتبال هجومی داشته باشند و عملکرد ضعیف این دو بازیکن در دیدار برابر تراکتور سازی باعث شد تا آنها را تعویض کند.

در تمرین اخیر پرسپولیس هم محمد انصاری و هم جونیور بازیکن برزیلی آمادگی بالای خود را نشان دادند و این احتمال زیاد است که کالدرون در دیدار بعدی برابر صنعت نفت با توجه به اینکه تیم سخت به سه امتیاز نیاز دارد و باید هجومی بازی کند از انصاری و جونیور در ترکیب اصلی استفاده کند.

پرسپولیس به نظر می رسد که در دیدار پیش رو با توجه به ملی پوشان زیادی که دارد تغییرات در ترکیب اصلی خود داشته باشد و باید دید که سرمربی آرژانتینی برای هجومی کردن تیمش چه برنامه های دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.