موضوع بازاریابی و مارکتینگ در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفت
معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: موضوع بازاریابی و مارکتینگ در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد، چرا که منجر به پیدا کردن جایگاه مناسب در حوزه بینالمللی میشود.
به گزارش سیتنا، دکتر سید ستار هاشمی در گفتوگو با فارس، با اشاره به حمایت این وزارتخانه از کسب و کارهای نوین گفت: وزارت ارتباطات تلاش خود را برای حضور فعال استارتآپها و کسبوکارهای نوپا انجام میدهد ولی یکی از موضوعات مهم در این حوزه موضوع بازاریابی و مارکتینگ است.
وی، افزود: به همین منظور و براساس برنامهریزیهای صورت گرفته این وزارتخانه موضوع بازاریابی و مارکتینگ را در دستور کار قرار داده است چرا که مارکتینگ به پیدا کردن جایگاه مناسب در حوزه بینالمللی و مطنقهای برای ایران منجر میشود.
هاشمی، در ادامه افزود: همچنین این وزارتخانه با ایجاد و راهاندازی سیستم ایران هوشمند و راهاندازی صندوقهای حمایتی از استارتآپها پشتیبانی میکند.
وی، در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم در بازارهای بینالمللی با کمک بازاریابی بازار مناسبی را برای استارتآپها و اقتصاد ایران فراهم کنیم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید