بانک سامان رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان را کسب کرد
بر اساس ارزیابی های میدانی و کارشناسی بهعمل آمده توسط استانداری تهران، بانک سامان موفق به کسب رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان شد.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک سامان و بر اساس اعلام استانداری تهران، بانک سامان توانست در ارزیابی بهعملآمده در اسفندماه 1397 با کسب همه 100 امتیاز ممکن در ارزیابی بهعملآمده در خصوص میزان رضایتمندی از دستگاه های اجرایی رتبه سطح یک را به خود اختصاص دهد.
بر اساس این گزارش ارزیابی مذکور در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان مصوب 1388 مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل این قانون پیرامون سنجش میزان رضایتمندی از دستگاه های اجرایی انجامشده است.
شایانذکر است ارزیابی مذکور بر اساس تکمیل فرمهای خود اظهاری، جمعبندی نتایج ارزیابی های میدانی و بازرسی های صورت گرفته از شعب و ستاد بانک سامان و راستی آزمایی اطلاعات ارائهشده توسط کارشناسان دفتر هماهنگی امور اقتصادی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران صورت گرفته است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید