کدخبر :226641 پرینت
07 فروردین 1398 - 17:13

قابلیت تمدید خودکار برخی بسته‌های اینترنت ایرانسل از دو ماه قبل و با هماهنگی رگولاتوری انجام شده است

ایرانسل از دو ماه قبل قابلیت تمدید خودکار برخی بسته‌های اینترنت را فقط برای سیم کارت‌های دائمی فعال کرده و تا به حال با عدم رضایت مشترکان در این خصوص رو به رو نبوده است و این اقدام طبق هماهنگی‌های انجام گرفته با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام شده است.

متن خبر

در پی ارسال خبر سیتنا با عنوان "وعده‌ی پیگیری تخلف ایرانسل در تمدید خودکار بسته‌های اینترنت" روابط عمومی ایرانسل جوابیه‌ای به شرح ذیل برای سیتنا ارسال کرد:

ایرانسل از دو ماه قبل قابلیت تمدید خودکار برخی بسته‌های اینترنت را فقط برای سیم کارت‌های دائمی فعال کرده و تا به حال با عدم رضایت مشترکان در این خصوص رو به رو نبوده است.

این اقدام طبق هماهنگی‌های انجام گرفته با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و با توجه به درخواست‌های مشترکان با هدف جلوگیری از تحمیل هزینه مصرف آزاد و قطع شدن اینترنت کاربران و همچنین تطبیق رویه با سایر اپراتورها انجام شد.

با این‌حال، ایرانسل امکان لغو تمدید خودکار بسته‌های اینترنت را برای مشترکان فراهم کرده و راهکارهای آن را همزمان با پیامک فعال‌سازی به مشترک اطلاع‌رسانی می‌کند.

مشترکان ایرانسل به راحتی می‌توانند از طریق نرم افزار کاربردی «ایرانسل من»، صفحه بسته‌های فعال، برای تمدید یا لغو بسته مورد نظر خود اقدام کنند.

مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری نیز می‌توانند طبق رویه‌‌های سابق تمدید خودکار بسته‌ یا بسته‌های اینترنت مد نظرشان را لغو یا فعال کنند.

کارشناسان ایرانسل در تمام طول هفته به‌طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشترکان هستند. مشترکان ایرانسل از خطوط ایرانسلی خود با شماره ۷۰۰ و از خطوط غیر ایرانسلی با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ می‌توانند در ارتباط باشند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.