کدخبر :226410 پرینت
27 اسفند 1397 - 11:54

پیشنهاد محمد مهاجری؛ برای مبارزه با قاچاق دام، از وزیر ارتباطات کمک بگیرید

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا پیشنهادی جالب برای مبارزه با قاچاق دام مطرح و درخواست کرد به جای واگذاری این مسئولیت به سپاه و نیروهای مسلح از تکنولوژی های نوین و وزیر ارتباطات کمک بگیرند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا با انتشار یادداشتی در خبر آنلاین پیشنهادی جالب برای مبارزه با قاچاق دام مطرح و درخواست کرده است به جای سپردن این مسئولیت به سپاه و نیروهای انتظامی، با اقدامی ساده تر از تکنولوژی های نوین و وزیر ارتباطات کمک بگیرند. 

مبارزه با قاچاق دام را  هم بدهید به وزیر ارتباطات!

1- طبق خبرها، پای شورای عالی امنیت ملی به قاچاق گوسفد باز شده و قرار است سپاه و نیروی انتظامی همکاری کنند تا جلوی قاچاق دام را بگیرند.

2- دو هفته قبل آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات در جلسه ای می گفت حدود یکماه قبل به مسئولان مربوطه گفته است می تواند در مرزهای خروجی، با استفاده از بالن های مجهز به ماهواره، تردد دام قاچاق را با دقت بسیار بالا رصد کند.

او گفت مسئولان،از این فناوری مطلع شدند و به گفتند و رفتند که خبر بدهند. اما هنوز رفته اند که رفته اند!
3- دنیا نو شده است و تکنولوژیهایی خلق شده که می تواند کارها را ساده کند.

تکنولوژی ماهواره که دکترآذری جهرمی توضیحش را می داد هم کارآمداست،هم کم زحمت و هم ارزان. بجای اینکه شورای امنیت ملی و نیروهای مسلح را دنبال بره و بزغاله بفرستید، از وزیر ارتباطات بخواهید تا توسط چند اپراتور ساده،آن هم نه در کوه وکمرهای صعب العبور که توی اتاقش بنشیند و رد گوسفندهای متواری را بگیرد و گزارش کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

عمال اجنبی در نهاد های قانونی دامپزشکی سالها است فعال هستند تا با این مافیای که رهبر ان بارها در دادگاه مجکوم ولی پرونده اش مفقود و قاضی ها غوض شده اند ازاد باشد هیچ تکنولوژی ئی کارامد نخواهد شد باور ندازید پروند مافیای گوشت های آلوده و حکم قطعی شده در مورد متهم ردیف 18 این پرونده و اینکه این پرونده در سال 1381 اپدیر شد و بعد هم پرونده گوشت های آلوده که بخشی از ان در انبار یک پکپ بنزین کشف شد و......... را مرور کنید منبع روزنامه کیهان و اطلاعات صفخه اول و سه شبانه روز اخبار سراسری صدا و سیما در مورد محکومیت قطعی مافیای تهیه و توزیع دارو های فاسد دامپزشکی

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.