به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، بارها پیش آمده است که کلاهبرداران وسودجویان از طریق تماس تلفنی یا پیامک به بهانه خوش حسابی و پرداخت به موقع قبوض یا برنده شدن و ارائه جوایز نقدی و غیرنقدی و یا درخواست مراجعه به دستگاه های عابر بانک اقدام به سوء استفاده مالی از شهروندان کرده اند.
بر همین اساس مخابرات منطقه تهران از مشتریان و شهروندان درخواست می کند به منظور اطمینان از هر گونه اطلاع رسانی در این خصوص و قبل از هر گونه اقدام با شماره (2021) واحد ارتباط مردمی تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام