"تلویزیون اینستاگرام" به راه افتاد
شبکه اجتماعی اینترنتی اینستاگرام امکانی را اضافه کرده است که امکان تماشای ویدئوهای طولانیتر را برای کاربران فراهم میکند. پیش از این ویدئوهای اینستاگرامی حداکثر میتوانستند ۶۰ ثانیه باشند.
به گزارش سیتنا به نقل از بی بی سی، این امکان در اپی جداگانه به نام تلویزیون اینستاگرام (instagram tv) ارائه شده، اما از اپ اصلی اینستاگرام هم امکان دسترسی به آن وجود دارد.
ویدئوهای تلویزیون اینستاگرام در قالب عمودی پخش میشوند، چرا که اینستاگرام معتقد است کاربران به طور عادی ترجیح میدهند گوشی موبایلشان را به طور عمودی نگه دارند.
اینستاگرام همزمان با ارائه این سرویس جدید، اعلام کرده است که شمار کاربرانش از یک میلیارد نفر گذشته است.
هنوز همه کاربران امکان همرسانی ویدئو در تلویزیون اینستاگرام را ندارند.
کوین سیستروم، موسس اینستاگرام، به بیبیسی گفت این شرکت میخواهد شکل ساختن و تماشای ویدئو را تغییر دهد.
سیستروم گفت: "تمام اطلاعاتی که داریم حاکی از آن است که مردم کمتر و کمتر وقتشان را مقابل تلویزیون میگذرانند و بیشتر و بیشتر زمانشان را به گوشیهایشان اختصاص میدهند."
او گفت اینستاگرام میخواهد خود را با این تغییر رفتار کاربران در ارتباط با چگونگی تماشای ویدئو تطبیق دهد.
نشریه فوربس میگوید اعلام آغاز به کار تلویزیون اینستاگرام باعث افزایش ارزش سهام کمپانی فیسبوک شده، به نحوی که مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک، ۱.۷ میلیارد دلار ثروتمندتر شده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید