کدخبر :212693 پرینت
19 اردیبهشت 1397 - 15:54

پایان دشمنی تیلور سویفت و کیتی پری

کیتی پری برای پایان دادن به خصومت خود با تیلور سویفت پیش‌قدم شد.

متن خبر

به گزارش ایران آرت، روز گذشته (سه شنبه) کیتی پری در اقدامی غافل‌گیر کننده یک شاخه زیتون را به عنوان هدیه برای تیلور سویفت ارسال کرد و تیلور با انتشار عکسی از هدیه کیتی نوشت: تشکر کیتی.

دشمنی این دو خواننده به سال 2011 برمی‌گردد که سه نفر از رقصنده‌های پشتیبان کیتی پری به تور تیلور سویفت رفتند. کیتی علیرغم این‌که به نظر می‌رسید خودش اجازه رفتن را به آن‌ها داده است ولی صحبت‌هایی را علیه تیلور سویفت مطرح کرد که باعث دلخوری او شد.

جر و بحث‌های این دو خواننده در حال فراموشی بود که با انتشار آهنگ "کینه" توسط تیلور سویفت بار دیگر دشمنی‌ها بالا گرفت. شایعه شد که تیلور این اثر را برای کیتی پری خوانده است و به همین خاطر کیتی هم آهنگی علیه تیلور سویفت اجرا کرد. البته کیتی پری هیچ‌وقت به طور قطعی نگفت که آن آهنگ در مورد تیلور است ولی گفت که اگر هم این‌گونه باشد به نظر منطقی می‌آید!

چند ماه پیش کیتی پری به جیمز کوردن گفت که تیلور سویفت باعث و بانی این دشمنی بوده و باید به آن پایان دهد. همچنین وی در مصاحبه‌ای دیگر سویفت را به ترور شخصیت خود متهم کرد اما در ماه ژوئن گفت که قصد ندارد این دشمنی را ادامه دهد.

کیتی پری که در مدت هفت ساله دشمنی با تیلور سویفت همواره منعطف‌تر از تیلور نشان داد و گاهی از پایان این خصومت صحبت می‌کرد، روز گذشته با ارسال یک شاخه زیتون به محل اجرای تیلور سویفت رسماً به این خصومت پایان داد.

طرفداران کیتی و تیلور سویفت، پیش‌قدم شدن کیتی پری برای پایان دادن به این خصومت را تحسین کردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.