با تعریف دامنههای زمانی و جغرافیایی مثل نوروز و پارس، امکانات راحتتری برای بازاریابی کسبوکارها فراهم میشود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، میگوید: با تعریف دامنههای خاص زمانی و جغرافیایی مثل نوروز و پارس امکانات راحتتری برای تبلیغات و بازاریابی کسبوکارهای جدید و قدیم به وجود میآید و در واقع کار ارزشمندی به شمار میرود.
به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس آذری جهرمی، که در حاشیهی بازدید از نمایشگاه جشنوارهی وب و موبایل ایران در غرفهی شرکت "پردیس میزبان" (کارگزار انحصاری فروش پسوند دامنههای nowruz و pars در ایران) حضور یافته بود، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون جایگاه این پسوند دامنهها در کسب و کارهای جدید، اظهار داشت: "طبیعتا با تعریف دامنههای خاص و زمانی مثل نوروز و دامنههای جغرافیایی مثل پارس امکانات خوب و راحتتری برای تبلیغات و بازاریابی کسبوکارهای جدید و قدیم به وجود میآید و در واقع کار ارزشمندی به شمار میرود".
گفتنی است؛ مدیران شرکت پردیس میزبان، در نشستی خبری در حاشیهی جشنوارهی وب و موبایل ایران اعلام کردند: ما در ایران به دنبال این هستیم که بتوانیم در حیطهی قوانین بین المللی به اندازه سهم خودمان در فضای وب حضور داشته باشیم و پسوند Nowruz. به عنوان یک هویت ملی ایرانی و بعد از آن هم پسوند Pars. میتوانند به ما کمک شایانی نمایند که در این فضا ورود نماییم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید