موانع رشد ویدیوی آنلاین در ایران از نگاه وزیر ارتباطات
موانع فعلی برای رشد عبارتند از: ۱) بلاتکلیفی مجوز ویدیوی آنلاین ۲) مدل حجمی فروش پهن باند در سرویسهای خانگی ۳) عدم اقبال تولید کنندگان محتوا به این بازار.
متن خبر
به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی توئیت کرد:
روند تماشای تلویزیون و ماهواره در دنیا کاهشی است، ویدیوی آنلاین رشد را تجربه میکند. بازار ایران پتانسیل رشد چند برابری دارد.
موانع فعلی برای رشد عبارتند از: ۱) بلاتکلیفی مجوز ویدیوی آنلاین ۲) مدل حجمی فروش پهن باند در سرویسهای خانگی ۳) عدم اقبال تولید کنندگان محتوا به این بازار.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید