کدخبر :202762 پرینت
05 شهریور 1396 - 12:27

جدول شکایات مربوط به کم فروشی خدمات اینترنت در سال 95

جدول شکایات مربوط به کم فروشی خدمات اینترنت ثابت و همراه در سال ۱۳۹۵ که در سامانه پاسخگوئی ۱۹۵ ثبت شده است، منتشر شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، به دنبال دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم مبنی بر رسانه‌ای کردن شکایات مردم از کم‌فروشی اینترنتی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، جدول تعداد شکایات درج شده در سامانه ۱۹۵ به تفکیک اپراتورهائی که بیش از ۲۰ شکایت در حوزه اینترنت پرسرعت داشته‌اند را منتشر کرد.

جدول شکایات مربوط به کم فروشی خدمات اینترنت در سال ۹۵ به شرح ذیل است:

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

ردیف 8 و 13 تکراری است پارسانلین و پارسان لاین تنها یک مجوز است و انتخاب دو نام مشابه برای فرار مالیاتی با توجه به ناقص بودن قانون تجارت ثبت داده شده و حالا هم در این ارزیابی ناشیانه کاربرد یافته است.با این گزارش یک رقیب فرصت یافته تا شکایات خود را دو دسته کرده و با این ترفند شاکیان را کمتر جلوه دهد و بر رقیبان پیشی بگیرد که عادلانه نیست.
ناظرانی که به این موضوع توجه نکرده اند و یا احتمالا اشتباه عمدی کرده اند ایا صلاحییت اینگونه ارزیابی ها را دارند .؟

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.