کدخبر :196030 پرینت
06 بهمن 1395 - 17:07

ایرانسل به ته صف دارندگان پروانه تلویزیون تعاملی پیوست!

در حالی ایرانسل هم اکنون به ته صف دارندگان پروانه IPTV پیوسته است که اسفند ماه سال گذشته مجوز بهره‌برداری از خدمات VOD یا سند توسط موسسه‌ی رسانه‌های تصویری به نمایندگی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت‌های حائز شرایط اعطاء شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، چهارم اسفند ماه سال گذشته مجوز بهره‌برداری از خدمات VOD یا سند توسط موسسه‌ی رسانه‌های تصویری به نمایندگی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت‌های رایتل، ایلا نرم‌افزار، مبین‌وان، به‌سیما، پیک‌آسا و صباسل اعطاء شد و به دنبال آن سایر شرکت های حائز شرایط نیز این مجوز را دریافت کردند.

اما هم اکنون با گذشت بیش از یک سال از اعطای مجوز به شرکت های واجد شرایط، اپراتور دوم تلفن همراه نیز موفق شده است مجوز IPTV را دریافت کند و به ته صف دارندگان پروانه تلویزیون تعاملی بپیوندد، ولی ایرانسل این پروانه را از صداوسیما دریافت کرده است و نه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به جای مجوز VOD موفق به دریافت مجوز IPTV شده است.

در VOD یا برنامه ویدئویی درخواستی ضبط شده، این امکان وجود دارد که فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی، مستندها، برنامه‌های آموزشی و... در اختیار کاربران قرار گیرد؛ به عبارت دیگر، در این سیستم مخاطب و مشترک امکان پیدا می کند که از هزاران محتوای سمعی و بصری در هر زمان و مکانی از طریق تلویزیون، تبلت و لپ تاپ استفاده کند و در IPTV مجموعه‌ای از محتوای صوتی و تصویری با اولویت پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صداوسیما انجام خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.