روابط عمومی یعنی توجه به ذی نفعان و اهمیت به حفظ اعتبار برند
سرپرست روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، وظیفه روابط عمومی های مجموعه مخابرات ایران را تسری دادن فرهنگ برنامه ره نگاشت تحول در سطح شرکت دانست و گفت: «اگر کارکنان سطح شرکت با اهداف و برنامه های برنامه ره نگاشت آشنا نباشند این برنامه به اهداف خود نخواهد رسید.»
به گزارش سیتنا، مهندس بیدخام، وظیفه روابط عمومی های مجموعه مخابرات ایران را تسری دادن فرهنگ برنامه ره نگاشت تحول در سطح شرکت دانست و گفت: «اگر کارکنان سطح شرکت با اهداف و برنامه های برنامه ره نگاشت آشنا نباشند این برنامه به اهداف خود نخواهد رسید.»
وی وظیفه بعدی روابط عمومی را توجه به ذی نفعان اعلام کرد و گفت: «شرکت مخابرات ایران با بیش از 90 میلیون مشترک ثابت و همراه و زیرساخت های ارتباطی گسترده که در اختیار اپراتورهای مرتبط قرار می دهد دارای ذی نفعان زیادی است که در سه گروه سهامداران، کارکنان و مشتریان قرا می گیرند.»
مهندس بیدخام افزود: « روابط عمومی پل ارتباط بین این سه حوزه با سازمان است.»
وی همچنین به اهمیت تبلیغات و اعتبار و شهرت در برند تاکید کرد و گفت: «اجرای موفق این شاخص ها بر عهده مثلث معاون امور مشتریان، امور تجاری و روابط عمومی است و دراین بین ارتقاء و ترویج شهرت برندینگ بر عهده روابط عمومی است.»
سرپرست روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، وظیفه دیگر روابط عمومی ها را مسوولیت اجتماعی اعلام کرد و گفت: « ترویج و اطلاع رسانی در مورد خدمات ارتباطی به مشتریان در نقاط روستایی و غیر روستایی همگی در حوزه مسوولیت اجتماعی بر عهده روابط عمومی گذاشته شده است.»
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید