کدخبر :189601 پرینت
19 مرداد 1395 - 14:57

امضای تفاهم وزرای ارتباطات و کار برای ایجاد اشتغال پایدار در بخش ICT

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاهم‌نامه همکاری در راستای توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در بخش ICT امضا کردند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، بر اساس این توافق ها که به امضای علی ربیعی و محمود واعظی وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین آنان رسید، مقرر شد دو وزارتخانه در این راستا همکاری کنند.

این تفاهم نامه، با حضور نماینده سازمان یونیدو (توسعه صنعتی ملل متحد) و رئیس بنیاد بازی‌های رایانه ای و معاونت اشتغال وزارت کار، تفاهم نامه توسعه صنعت بازی (گیم و انیمیشن) به امضا رسید.

همچنین توافق نامه همکاری بین یو نیدو، معاونت اشتغال وزارت کار و رفاه اجتماعی و معاونت امور دولت، مجلس و استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امضا شد.

اعطای مجوز مرکز توانمند سازی کسب و کار های نوپا به رئیس پارک علمی و فناوری استان به امضای مهندس جهانگرد و استاندار کردستان، توافقنامه توسعه مخابرات، اعطای مجوز مرکز آپای کردستان به رئیس دانشگاه استان توسط مهندس جهانگرد، اعطای مجوز وام کمیته وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مدیرکل ICT استان کردستان با امضای مهندس جهانگرد و دکتر دوایی مرکزی معاونین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیگر توافق های صورت گرفته بین دو وزارتخانه به شمار می رود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.