ارائه خدمات CIP فرودگاهی به مشتریان بانک آینده

ارائه خدمات CIP فرودگاهی به مشتریان بانک آینده
در راستای ارزش آفرینی و ارائه خدمات بهتر و موثر­تر برای مشتریان بانک، به­ خصوص مشتریان ویژه، «ارائه خدمات CIP فرودگاهی» در مجموعه سبد محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده، قرار گرفت.

به گزارش سیتنا، این خدمت که از تاریخ 19/02/1395 در کلیه شعب تهران در حال ارائه می­ب اشد؛ از جمله خدمت­ های متمایز بانک آینده است که به مشتریان بانک، عرضه می­گردد.

در این بسته، خدماتی مانند: انتقال مشتری مسافر از مبدا تا فرودگاه و هنگام بازگشت از فرودگاه تا مقصد، همراهی و مشایعت به محل جایگاه CIP و بالعکس، برخورداری از تشریفات و ورود و خروج اختصاصی، انجام سایر امور تشریفات نظیر: سپردن و استرداد بار توسط متصدیان، تشریفات گمرکی، اقدامات ترافیکی اعم از: رزرو جا و اخذ کارت سوار شدن به هواپیما با سرعت و دقت مطلوب، پذیرایی از مسافر و هم­چنین استفاده از سیستم پذیرایی در جایگاه تشریفات، استفاده از خدمات اینترنت بی­سیم رایگان در محل جایگاه تشریفات و امکان پذیرایی از مستقبلین و مشایعین در سالن تشریفات بعد و قبل از انجام پرواز، به مشتریان محترم ارائه  می­گردد.

مشتریان گرامی میتوانند؛ برای کسب اطلاعات بیش­تر، با مرکز ارتباط بانک با شماره 27663200-021، تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/187818/ارائه-خدمات-cip-فرودگاهی-به-مشتریان-بانک-آینده