کدخبر :187795 پرینت
16 خرداد 1395 - 17:47

توسعه مسئولیت های اجتماعی از اولویت‌های اصلی شرکت مخابرات تهران است

مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، توسعه مسئولیت‌های اجتماعی را یکی از اولویت‌های اصلی فعالیت‌های این شرکت خواند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس بیدخام، اظهار داشت: شرکت مخابرات استان تهران در راستای ایفای نقش خود در توسعه مسئولیت‌های اجتماعی و هم‌راستا با سیاست‌های شرکت مخابرات ایران خود را ملزم به رعایت استانداردهای ایزو 26000 می‌داند.

وی توسعه مسئولیت‌های اجتماعی را از اولویت‌های شرکت مخابرات استان تهران دانست و اظهار داشت: دامنه کاربرد و اهداف توسعه مسئولیت های اجتماعی شرکت، بر اساس ایزو 26000 و مطابق با استانداردهای روز دنیا بومی‌سازی شده است.

مهندس بیدخام در خصوص حوزه‌های فعالیت شرکت مخابرات استان تهران در توسعه مسئولیت‌های اجتماعی گفت: حوزه‌های رهبری و فرایندهای درون‌سازمانی ، بازار و صنعت، کارکنان، محیط زیست، جامعه و کشور، اقتصادی و نهادهای حاکمیتی از جمله حوزه های مورد توجه این شرکت هستند.

وی همچنین از تدوین دستورالعمل، راهنما و ماتریس جاری سازی مسئولیت اجتماعی در شرکت خبر داد و افزود: تمامی فعالیت‌های شرکت بر اساس این دستورالعمل انجام و مستندسازی می‌شود.

مهندس بیدخام بر ضرورت تقویت همکاری های بین واحدی در خصوص ارائه مستندات مربوط به مسئولیت اجتماعی به این کمیته تاکید کرد و افزود: صورت جلسه‌های دفتر با موضوع توسعه مسئولیت‌های اجتماعی به همراه پیشنهادات مربوطه، برای تعیین اولویت ها و برنامه های اصلی سالیانه به دفتر مدیرعامل ارسال می‌شود .

مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به این که مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها از موضوعات " اخلاق کسب و کار " است و به نقش شرکت‌ها در حوزه اجتماع می‌پردازد؛ اظهار داشت: مسئولیت اجتماعی شرکتی، مجموعه وظایف و تعهداتی است که شرکت‌ها باید در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند، انجام دهند.

وی افزود: مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها پیوند مستحکمی با مسئولیت شرکت در برابر جامعه، انسان‌ها و محیطی دارد که شرکت در آن فعالیت می‌کند و به عبارتی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، فعالیت‌هایی هستند که پیش برنده‌ی سود و منفعت اجتماعی بوده و فراتر از منافع سازمان است.

مهندس بیدخام همچنین با تاکید بر تاثیر پیشنهادات کارکنان در تدوین برنامه جامع و کامل گفت: فراخوان پیشنهادات کارکنان نیز تهیه شده که از طریق درگاه های مختلف به همکاران اطلاع رسانی خواهد شد و بی‌شک، از مشارکت فعال همکاران در ارائه پیشنهادات تقدیر خواهد شد.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از خرد جمعی برای ترسیم نقشه راه مناسب، خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات استان تهران، به منظور ارتقاء سطح مشارکت کارکنان محترم و ایجاد بستر تعاملی جهت بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات موثر کارکنان، فضایی را جهت دریافت پیشنهادهای همکاران در حوزه‌ی مسئولیت‎‌های اجتماعی شرکتی فراهم آورده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.