کدخبر :187075 پرینت
28 اردیبهشت 1395 - 10:55

امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های فاوا در آموزش همراه

نهاد ریاست جمهوری و شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان با هدف ایجاد و توسعه بسترهای همراه مبتنی بر فناوری‌های نوین دولت همراه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری و شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان با حضور عطاالله ملکی تبار رئیس مرکز و مهدی صفری رئیس هیئت مدیره و امیرحسین اسدی مدیرعامل شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان امضا شد.

این تفاهم‌نامه همکاری با هدف ایجاد و توسعه پلتفرم و بسترهای همراه مبتنی بر فناوری‌های نوین در زمینه‌های همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی جهت رفع نیازهای فناوری اطلاعات در نهاد ریاست جمهوری و شبکه دولت منعقد شده است.

مشارکت در بسترسازی، تولید ابزار، آموزش‌های مورد نیاز در حوزه دولت همراه،  پیاده‌سازی خدمات ارزش افزوده آموزشی در دولت همراه و همچنین ارائه طرح‌های مشترک در زمینه فناوری‌های نوین از دیگر مفاد این تفاهم نامه همکاری به شمار می‌رود.

قابل ذکر است تفاهم‌نامه یادشده، همکاری دو جانبه به منظور تعیین نیازمندی‌های آموزشی و پژوهشی مبتنی بر فناوری اطلاعات نهاد ریاست جمهوری و همچنین برگزاری کارهای‌های آموزشی و سخنرانی‌های علمی مشترک در حوزه فناوری‌های نوین را نیز در دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.