ارائهی خدمات رایتل در باجههای پستی سراسر کشور
بهروزرسانی اطلاعات نشانی مشترکان رایتل با استفاده از بانک اطلاعاتی کدپستی شرکت پست و ارائهی خدمات رایتل در باجههای پستی از جمله خدماتی است که از این پس شرکت پست در اختیار رایتل قرار می دهد.
به گزارش خبرنگار سیتنا، صبح امروز دوشنبه (6 اردیبهشت ماه) تفاهمنامهای میان شرکتهای رایتل و پست به امضاء رسید تا در قالب آن دو شرکت همکاریهای مشترک خود را توسعه دهند.
مهندس سید مجید صدری، مدیر عامل رایتل، در این مراسم با اشاره به نامگذاری سال جدید، اظهار کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی لازم است با توجه به پتانسیلهای موجود در کشور خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم که در این میان یکی از راهها بهرهگیری از خدمات شرکت پست است، چرا که این شرکت در سطح تمام کشور به ارائهی خدمات میپردازد و میتوان از این ظرفیت برای گسترش همکاریهای متقابل بهره برد.
وی در ادامه ایجاد زیرساختهای مناسب مخابراتی و IT به منظور تسهیل ارائهی خدمات پستی را از جمله اهداف مورد نظر در تفاهمنامه مذکور دانست و گفت: لازم است در حوزه پست با بهرهگیری از دنیای IT سرویسهایی در فضای مجازی ارائه شود که در این زمینه از شرکت پست خواستهایم که به زیرساختهای اپراتور سوم اعتماد کرده و از این فضا برای انجام امور خود بهره بگیرد.
مدیر عامل اپراتور سوم در بخش دیگری از صحبتهای خود ایجاد و توسعه خدمات نوین پستی را از دیگر موضوعات مدنظر در تفاهمنامه میان دو شرکت دانست و یادآور شد: از دیگر بخشهای این تفاهمنامه آن است که شرکت رایتل خدمات و محصولات ویژهای را به کارمندان و مدیران پستی ارائه کند.
صدری در پایان مخاطبان اصلی این تفاهمنامه را مردم، شرکت پست و بخشهای ارتباطی کشور از جمله شرکت رایتل برشمرد.
مهندس حسین مهری، مدیر عامل شرکت پست نیز در سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جدید و همکاریهای قدیم پست با رایتل از تلاش برای توسعه این همکاریها خبر داد.
وی با یادآوری اینکه شرکت پست 17 هزار نقطه تماس شهری و روستایی در اختیار داشته و میتواند خدمات قابل قبولی ارائه دهد، اظهار کرد: شرکت رایتل نیز طی سالهای گذشته از لحاظ زیرساخت و تعداد مشترکان شرایط بهتری ایجاد کرده و برهمین اساس برنامههایی جهت توسعه همکاری مشترک را در دستور کار قرار دادهایم.
مدیر عامل شرکت پست، متذکر شد: در تفاهمنامهای که امروز به امضاء رسید برای توسعه فعالیتها چهار محور اصلی در نظر گرفته شده که از میان آنها سه محور مرتبط با فعالیتها و خدماتی است که شرکت رایتل میتواند به شرکت پست ارائه کند.
مهری همچنین به زیرمجموعه این سرفصلها اشاره کرد و گفت: شرکت پست هم در شش عنوان خدمات خود به رایتل را توسعه خواهد داد.
وی ادامه داد: از جمله بهروزرسانی اطلاعات نشانی مشترکان رایتل با استفاده از بانک اطلاعاتی کدپستی که در اختیار شرکت پست قرار دارد را میتوان از جمله فعالیتهای مشترک میان دو شرکت عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت پست همچنین اظهار کرد: در حال حاضر ما 45 میلیون و 300 هزار کد پستی را در اختیار داریم و طی دو سال گذشته اطلاعات مربوط به کدپستی 100 درصد اماکن شهری و 60 درصد اماکن روستایی بهروزرسانی شده است و تا پایان امسال 100 درصد نقاط روستایی نیز بهروزرسانی خواهد شد که در نهایت کل این اطلاعات در اختیار مشترکان رایتل قرار خواهد گرفت تا آدرس و کد پستی آنها اصلاح شود.
مهری همچنین از ارائهی خدمات رایتل در باجههای پستی خبر داد و بیان کرد: علاوه بر ایجاد امکان استفاده الکترونیک از خدمات رایتل در باجههای پست این امکان وجود دارد که فروش محصولات رایتل در دفاتر پستی دنبال شود.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود همکاری در انجام اطلاعرسانیهای مربوط به شبکه کسبوکار را مورد توجه قرار داده و عنوان کرد: شبکه پستی میتواند در بحث تبلیغات قوی ظاهر شده و بانکهای اطلاعاتی خود را در اختیار شرکت رایتل قرار دهد، چرا که این شرکت در این حوزه از ظرفیت بالایی برای اطلاعرسانی برخوردار است.
مدیر عامل شرکت پست همچنین استفاده از بناهای اختصاصی پست برای استقرار تجهیزات لازم را مورد توجه قرار داده و ادامه داد: شرکت رایتل زیرساختهای منحصر به فردی ایجاد کرده که شرکت پست برای ارائهی خدمات مبتنی بر IT نیازمند این زیرساختها و ما امیدواریم کنار شرکت رایتل بتوانیم خدماتی با ارزش افزوده بالا به مردم ارائه کنیم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید