کدخبر :185735 پرینت
05 فروردین 1395 - 16:39

واکنش یک کاربر به پست سفر نوروزی وزیر ارتباطات

یکی از کاربران در ذیل پست وزیر ارتباطات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: خیلیا هستن که با کلمه سفر غریبن و شاید اصلا تو زندگیشون هیچ جایی به جز اونجا که زندگی میکنن رو ندیدن. لطفا به فکر مردم باشین...

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمود واعظی همزمان با تعطیلات نوروزی با انتشار عکسی از خود در کنار دریا در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: "دوستان سلام. لطفا در سفرهای نوروزی بیشتر به فکر حفاظت از محیط زیست باشیم. امیدوارم همگی از محیط زیست پاکیزه لذت ببرید".

در همین حال یکی از کاربران هم در ذیل پست وزیر ارتباطات نوشت: "سلام. خیلیا هستن که با کلمه سفر غریبن و شاید اصلا تو زندگیشون هیچ جایی به جز اونجا که زندگی میکنن رو ندیدن. لطفا به فکر مردم باشین لطفا. اون قشری که میره مسافرت شاید کمتر از 20 درصد جامعه رو تشکیل بده. خواهش میکنم کاری کنین که بقیه خونواده ها هم بتونن برن مسافرت خصوصا بچه ها. حفظ محیط زیست هم که مسئولیت شما خیلی بیشتره. با پیشرفت تکنولوژی دیگه وظیفه شماست که کالاها و اجناسی که ساخته میشه از موادی باشه که تجزیه پذیر باشه. از طرفی شما دارین منابع طبیعی رو خراب میکنین و جاده میزنین یکی باید به خود شما تذکر بده".

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

معلومه طرف اصلا تو باغ نبوده
پرت و بلا نوشته

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.