کدخبر :183645 پرینت
20 دی 1394 - 02:22

امضاء دادخواست آنلاین برای ممنوعیت ورود دونالد ترامپ به آلمان

35 هزار نفر از مردم آلمان با امضاء دادخواستی آنلاین خواستار ممنوعیت ورود دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری امریکا به این کشور شده اند.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، مردم آلمان با امضاء دادخواستی آنلاین خواستار ممنوعیت ورود دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری امریکا به این کشور شده اند. این دادخواست تا کنون 35هزار امضا داشته است.

پیش از این در انگلیس نیز 500 هزار نفر درخواستی را مبنی بر ممنوعیت ورود ترامپ به این کشور امضا کردند. این درخواست قرار است تا پایان ماه جاری میلادی، در پارلمان انگلیس بررسی شود.

در همین حال، یکی از نمایندگان مجلس آلمان خواستار ممنوعیت ورود دونالد ترامپ، به این کشور شده است.

دیتر یانسک، از اعضای حزب سبز آلمان در مصاحبه با هفته‌نامه اشپیگل گفت: «یاوه‌سرایی ترامپ درباره تنفر از اقلیت‌ها و پناهجویان می‌تواند اقدام مجرمانه نفرت پراکنی محسوب شود.».

وی این اظهارت را پس از آن مطرح کرد که ترامپ، تجاوز جنسی به زنان در شب سال نوی میلادی در کلن آلمان را به پناهجویان سوری نسبت داد.

ترامپ چند روز پیش در حساب شخصی خود در توئیتر نوشته بود مردم آلمان «مورد هجوم گسترده پناهجویانی قرار می‌گیرند که به آنان اجازه ورود به این کشور داده شده است.» وی همچنین در نوشته دیگری افزود آلمان «به شدت دچار هرج و مرج است.»

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.