کدخبر :182744 پرینت
24 آذر 1394 - 16:57

اهدای 6000 جایزه رایتل به بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ 2015

با حضور در غرفه رایتل در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی و شرکت در مسابقه این اپراتور جوایز ارزنده ای هدیه بگیرید.

متن خبر

به گزارش سیتنا، رایتل در ایام نمایشگاه الکامپ 2015 و در محل غرفه خود در سالن 40 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، اقدام به برگزاری مسابقه ای برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه کرده است و در طول مدت نمایشگاه به 6 هزار شرکت کننده جوایز ارزنده ای اهدا خواهد کرد.

گفتنی است امکان حضور 1500 شرکت کننده به صورت روزانه در این مسابقه وجود دارد که این افراد پس از بازدید از غرفه رایتل و دریافت اطلاعات مربوط به طرح‌ها، محصولات و خدمات رایتل با پاسخ‌دهی به سوالاتی در خصوص اطلاعات ارایه شده، در قرعه کشی اهدای جوایز شرکت داده خواهند شد.

شایان ذکر است در این مسابقه به تمامی شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است از جمله جوایز روزانه این مسابقه می‌توان به گوشی تلفن همراه آیفون، گوشی‌های تلفن همراه هوشمند با سیستم‌عامل اندروید، تبلت ، انواع مودم‌های نسل 3 و 4 رایتل، انواع سیم‌کارت‌های رایتل به همراه بسته های اینترنت یک ساله، شش ماهه و سه ماهه اشاره کرد.

گفتنی است این مسابقه در ایام نمایشگاه الکامپ 2015 که در تاریخ 23 تا 26 آذر ماه و از ساعت 9 تا 16 و درغرفه رایتل (سالن 40 نمایشگاه بین المللی تهران) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.