کدخبر :181865 پرینت
09 آبان 1394 - 13:16

ارائه سبدکالای Cisco For Small Business ؛

راهکار مقرون به صرفه سیسکو برای کسب و کارهای کوچک در ایران

شرکت Cisco به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات شبکه برای پوشش نیازهای کسب و کارها، سبدکالایی خود را با عنوان Cisco For Small Business ارائه نموده و شرکت آلیاسیس نیز به عنوان یکی از اصلی ترین عرضه کنندگان، مبادرت به معرفی و پشتیبانی تخصصی این گروه از محصولات در ایران نموده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، امروزه با توجه به گسترش روز افزون سطح تکنولوژی و دانش مرتبط با شبکه های کامپیوتری اغلب سازمان ها و شرکت های متوسط و کوچک نیاز به استفاده از بستر و تجهیزات شبکه را در کسب و کارهای خود درک نموده اند.

بر اساس استانداردهای تعریف شده در اتحادیه اروپا، کسب و کارهایی با کمتر از 250 کارمند در صنایع تولیدی و همچنین کمتر از 7 میلیون دلار گردش مالی سالانه در زمره کسب و کارهای متوسط و کوچک قرار می گیرند. بر همین اساس در سبد محصولات شرکت های تولید کننده تجهیزات شبکه، سبد متفاوتی از محصولات برای این کسب و کارها درنظر گرفته شده اند.

تجهیزات این شبکه ها ضمن داشتن اغلب امکانات تجهیزات شبکه های بزرگ و حرفه ای، بسیار مقرون به صرفه تر بوده و برای راه اندازی نیازی به حضور نیروهای متخصص ندارند. این تجهیزات نیز امکانات بسیار خوبی برای مدیریت و انتقال اطلاعات با ظرفیت بالا و پوشش تعداد کاربران مورد نیاز اغلب سازمانها را دارا می باشند.

راه اندازی این تجهیزات بسیار ساده بوده و نیازی به تنظیمات اولیه توسط کاربر ندارد. کاربری آن ها نیز عموماً با همان تنظیمات پیش فرض موجود در دستگاه قابل انجام بوده و چنانچه نیاز به تنظیمات خاصی بر روی آنها باشد، کاربر می تواند به سادگی و با کمک رابط های کمکی گرافیکی (GUI) این تنظیمات را انجام دهد.

سهولت راه اندازی و نگهداری این تجهیزات در کنار قابلیت های بالای آنها، اغلب سازمانهای متوسط و کوچک را ترغیب نموده تا به جای استفاده از تجهیزات شبکه های بزرگ و صرف هزینه های گزاف جهت خرید، راه اندازی و نگهداری آنها از تجهیزات شبکه های متوسط و کوچک استفاده کنند.

شرکت Cisco به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات شبکه برای پوشش نیازهای این گروه از کسب و کارها، سبدکالایی خود را با عنوان Cisco For Small Business ارائه نموده و شرکت آلیاسیس نیز به عنوان یکی از اصلی ترین عرضه کنندگان، مبادرت به معرفی و پشتیبانی تخصصی این گروه از محصولات در ایران نموده است.

در حقیقت  شرکت آلیاسیس به عنوان یکی از برترین تامین کنندگان تجهیزات و سخت افزارهای شبکه و با اتکا به تجربه و تخصص و توان تیم فنی خود و در راستای جلب رضایت آن دسته از مشتریانی که به دنبال راهکارهایی اقتصادی تر و مقرون به صرفه در به کارگیری سرویسهای ارتباطی و مبتنی بر شبکه در کسب و کار خود می باشند با ارائه خدمات فنی و پشتیبانی ویژه اقدام به گسترش سبد محصولاتش با اضافه کردن محصولات Cisco For Small Business نموده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.