کدخبر :181139 پرینت
07 مهر 1394 - 01:03

رونمایی از برنامک‌ 9090 در نمایشگاه تلکام

تمرکز اپسان، پس از توسعه خدمات ارزش افزوده سنتی، از یک سو تعامل با شرکت‌ها و سازمان‌ها به‌ منظور ارائه خدمات اختصاصی و از سوی دیگر توسعه کانال‌های نوین، نظیر برنامک‌ها است تا درنهایت منجر به ایجاد زیرساختی مناسب برای تولیدکنندگان محتوا شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، "ارتباط را روشن کن!" نام شعاری است که اپسان برای معرفی شرکت خود برگزیده و در شانزدهمین نمایشگاه تلکام به معرض دید عموم گذاشته است. احسان مظفری‌پور، مدیرعامل اپسان می‌گوید: این شعار، آغازگری ارتباط را به همه‌ی شرکای تجاری، مشتریان و مردم القا می‌کند.

او با بیان اینکه این شرکت، تمرکزش را بر ارائه خدمات تلفن همراه در حوزه‌های محتوایی و ارزش‌افزوده گذاشته است، می‌افزاید: ورزش، سلامت، خانواده، سرگرمی، فرهنگ و هنر و کسب و کار، 6 حوزه فعالیتی اپسان را تشکیل می‌دهند که خدمات آنها مبتنی بر پیامک، 3G، چندرسانه‌ای، برنامک‌ها و ... قابل ارائه است.

به گفته وی، اپسان هم‌اکنون در حال تهیه خدمات محتوایی و ایجاد زمینه‌ای برای عرضه محتوا از سوی سایر بازیگران این حوزه است.

"جایگاه ویژه" یکی از برنامک‌های اپسان است که در تلکام از آن رونمایی می‌شود. جایگاه ویژه، مختص فروش بلیت مسابقات ورزشی و دسترسی آسان‌تر مردم به اماکنی نظیر استادیوم‌ها طراحی شده است. اپسان، پیش‌تر نیز اقدام به راه‌اندازی سامانه‌های هواداری ویژه تیم ملی و باشگاه استقلال کرده بود.

مظفری‌پور هدف از طراحی این برنامک را راحتی بیشتر هواداران ورزشی به‌منظور تهیه بلیت عنوان کرده و می‌افزاید: با جایگاه ویژه، هوادار ورزشی می‌تواند بدون مراجعه به سایت و تنها با ارسال یک پیامک، بلیت بخرد.

او با اشاره به اینکه اپسان درصدد توسعه خدمات برنامکی در حوزه فوتبال است، می‌افزاید: برنامک‌های "دریبل من" و "9090" با تمرکز بر  پوشش اخبار ورزشی در قالب‌های مکتوب، صوتی وتصویری در تلکام امسال رونمایی می‌شوند. 9090 به‌منظور تجمیع و متمرکزسازی هواداران بر اخبار ورزشی طراحی شده و ارتباط با کمپ و اردوی تیم ملی فوتبال از طریق این برنامک قابل انجام است.

اپسان در بخش سرگرمی، بازی "نخستین یوز" را طراحی کرده است که رابطه مستقیمی با حمایت از تیم ملی فوتبال ایران دارد. این بازی با همکاری اپراتور همراه اول قابل اجرا است و ترکیبی از بازی‌های مبتنی بر پیامک و محیطی تلقی می‌شود.

اپسان در حوزه فرهنگ و هنر، سال گذشته خدمات اطلاع‌رسانی مربوط به جشنواره فیلم فجر را مبتنی بر ارسال پیامک انجام می‌داد. ارائه این خدمات،‌ امسال توسعه یافته و مبتنی بر سرویس‌های چندرسانه‌ای و برنامک در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

مدیرعامل اپسان در ادامه می‌گوید: این شرکت با فعالان و تولیدکنندگان محتوا چه در ایران و چه خارج از کشور در تماس است و با توجه به شناختی که از مخاطبانش دارد و همچنین امکانات در دسترس، بستری را فراهم می‌کند تا تولیدکنندگان برنامک‌ها، امکان توسعه خدمات‌شان را داشته باشند.

او معتقد است که در شرایط کنونی نزدیک به 80 درصد برنامک‌های موجود دیده نمی‌شوند؛ اپسان با همکاری تولیدکنندگان محتوا درصدد توسعه و ایجاد زیرساخت برای راحتی بیشتر کاربران و در دسترس‌پذیر بودن بیشتر این برنامک‌ها است.

مظفری‌پور می‌گوید: تمرکز اپسان، پس از توسعه خدمات ارزش افزوده سنتی، از یک سو تعامل با شرکت‌ها و سازمان‌ها است تا به‌صورت اختصاصی اقدام به ارائه خدمت کنند و از سوی دیگر توسعه کانال‌های نوین نظیر برنامک‌ها است تا درنهایت منجر به ایجاد زیرساختی مناسب برای تکمیل اکوسیستم تولید محتوا شود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.