کدخبر :180458 پرینت
17 شهریور 1394 - 16:39

حضور گروه مخابرات در شانزدهمین نمایشگاه تلکام؛ 4 تا 7 مهرماه، سالن‌های 6 و 7 نمایشگاه

گروه مخابرات ایران در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی- ایران تلکام 2015- با شعار "اول ها، رمز همدلی " از 4 تا 7 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شرکت می کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر زارعیان، رییس شورای سیاست گذاری گروه مخابرات ایران، گفت: شرکت های مخابرات ایران، ارتباطات سیار ایران، مخابرات استان تهران، تالیا، خدمات اول مخابرات، گروه کارخانجات شهید قندی، ضحی کیش، جیرینگ، آی سیما، شرکت های نوران ، پرتو داده، تله پرومو، ثامن سپهر کیش و بهینه پردازش، مجموعه گروه مخابرات ایران را تشکیل می دهند که امسال نیز با حضور در سالن های 6 و 7 نمایشگاه، آخرین اقدامات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

در همین راستا شرکت های مخابرات استانی در غرفه خدمات اول در نمایشگاه تلکام 2015 حضور خواهند داشت.

دکتر زارعیان با بیان این موضوع که امسال ششمین سال متوالی است که شرکتهای مخابراتی کشور در قالب گروه در نمایشگاه حضور دارند، گفت:  هدف از حضور متمرکز گروه مخابرات، مشتری محوری ، همگرایی و فرایند محوری و ایجاد زمینه مساعد برای ارائه آخرین دستاوردهای ارتباطی است.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه ایران تلکام که از آن می توان به عنوان بزرگترین رویداد و گردهمایی در بخش مخابرات و ارتباطات کشور نام برد ، با حضور فعال  سازمان ها ، شرکت های دولتی و خصوصی مطرح کشور در حوزه ICT و همچنین شرکت های مطرح خارجی فعال در زمینه این صنعت ، همه ساله در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود .

گفتنی است؛ علاوه بر شرکت های داخلی و خارجی، تعدادی از دانشگاه های صنعتی کشور ، سایت های خبری و نشریات مرتبط با صنایع مخابرات نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند. همچنین کارگاه ها و سمینارهای آموزشی و تخصصی از سوی گروه مخابرات ایران در طول برپایی نمایشگاه برگزار می شود.

در همین راستا ستاد خبری گروه مخابرات، امسال نیز بصورت متمرکز در راستای اطلاع رسانی از آخرین اقدامات، خدمات و دستاوردهای شرکت های گروه مخابرات فعالیت می نماید و تمامی اخبار ، گزارش ها ، مصاحبه ها و تصاویر خبری از امروز تا پایان نمایشگاه در صفحه ویژه این گروه با نام " اخبار نمایشگاه ایران تلکام 2015 " در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR در دسترس عموم علاقمندان است. 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.